İnstaqram və Facebook-un çətir şirkəti olan Meta-nın Avropa Birliyinin (Aİ) yeni qanunlarına əməl etməkdə çətinliklər ola biləcəyindən ehtiyat edərək, Avropaya xas platformalarında siyasi reklamları qadağan etmək variantını nəzərdən keçirdiyi iddia edilib.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Aİ-də qüvvəyə minməsi ehtimal edilən yeni qanunda Facebook və Google kimi onlayn texnoloji qrupları siyasi kampaniyaların xərcləri, məzmuna görə kimin ödədiyi və neçə nəfərin baxdığı da daxil olmaqla məlumatları paylaşmağa məcbur edəcək qaydalar var.
Məlumata görə, Meta idarəçiləri siyasi reklamın tərifinin genişliyi və qaydalara əməl etməyin çətinliyi ilə bağlı narahatlıq keçirirlər. Buna uyğun olaraq, Meta rəhbərliyi AB qanunlarına zidd olmamaq üçün siyasi reklamları tamamilə rədd etməyin daha asan olub olmadığını düşünür. CEO Mark Zuckerberg də yeni qaydalara əməl etməkdənsə, siyasi reklamlardan tamamilə qaçmağın daha asan olacağını düşünür, məsələ ilə tanış olan iki adam paylaşdı.
Milyonlarla Facebook istifadəçisinin məlumatlarının hədəflənməyə kömək etmək üçün onların razılığı olmadan istifadə edildiyi Cambridge Analytica qalmaqalından zərər çəkən Facebook, 2020-ci il ABŞ prezident seçkiləri də daxil olmaqla mühüm seçkilər öncəsi siyasi reklamları dayandırmağa qərar verdi.
Siyasi reklamlar Meta-nın gəlirlərinin nisbətən kiçik bir hissəsini təşkil edir. Insider Intelligence araşdırma qrupunun məlumatlarına görə, Meta 2019-2020-ci illərdə ABŞ bazarında 800 milyon dollar gəlir əldə edib, siyasi reklamlar reklam gəlirlərinin 1%-dən azını təşkil edib.