Opel yeni “Lightning” loqosunu təqdim edib. Yeni loqo tədricən bütün Opel modellərinə tətbiq olunacaq. Opel 2024-cü ildə yeni modellərində istifadə edəcəyi simvolik “Lightning Lightning” loqotipini təqdim edib. Yeni loqo "Opel Compass"ın mərkəzi elementini təşkil etməyə davam edəcək. Eyni zamanda, Rüsselsheim avtomobil istehsalçısının həyəcan verici və tənqidi bəyənmə qazanmış dizayn fəlsəfəsinin əsas xüsusiyyətlərindən biri olan Opel Vizör markanın simasının mərkəzində olmağa davam edəcək. Yıldırım elektriklə sıx bağlı olan və Opel-in elektrik mobillik dövrünə yanaşmasını simvolizə edən ideal loqoya çevrilib.


Opel-in baş direktoru Florian Huettl yeni loqonu qiymətləndirib; “Yeni Şimşək loqotipimiz indi brendimizlə hər zamankindən daha sıx əlaqəlidir. Bu, təkcə kütlələrə innovasiya və mobillik gətirmək öhdəliyimizi simvolizə etmir, həm də 2028-ci ilə qədər Avropada tam elektrik brendi olmaq öhdəliyimizi vurğulayır. Bu il məhsul çeşidimizdə 15 elektrik modelimiz olacaq”.