Süni intellekt şirkəti Pixis 85 milyon dollarlıq investisiya aldı. C1 seriyasının investisiya raunduna Touring Capital rəhbərlik edirdi.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, ABŞ-da yerləşən startapın investisiya turunun digər iştirakçıları sırasına Grupo Carso, General Atlantic, Celesta Capital və Chiratae Ventures daxildir. 2020-ci ildə qurulan şirkətin ümumi investisiya məbləği 209 milyon dollara yüksəlib.
Pixis-in həmtəsisçisi və baş direktoru Şubham A. Mişra, "Alınan sərmayə ilə biz strateji kanal tərəfdaşlıqlarına yenidən diqqət yetirməyə və Ar-Ge səylərimizə böyük sərmayələr qoymağa davam edəcəyik" dedi. O, yeni investisiyanın hara köçürüləcəyi barədə məlumat verib.
Harikrishna Valiyath, Shubham A Mishra və Vrushali Prasade tərəfindən qurulan şirkət kod yazmadan süni intellekt (AI) infrastrukturunu inkişaf etdirən şirkət kimi diqqəti cəlb edir. Pixis brendlərə performans marketinqini yaxşılaşdırmağa kömək edir və kodlaşdırma bacarıqlarına ehtiyac olmadan süni intellekt texnologiyalarına çıxış təmin edir. Bu, marketinq mütəxəssislərinin süni intellektdən istifadə edərək kampaniyalarını optimallaşdırmasını asanlaşdırır.
Pixis qlobal brendlər də daxil olmaqla bir çox müştərilər tərəfindən istifadə olunur. Onun mətn əsaslı təlimatlarla real yaradıcı məzmun yarada bilən Creative AI studiyası marketinq kampaniyalarını optimallaşdırmaq üçün Pixis-in imkanlarına inteqrasiya edilib. Kampaniya məlumatlarından istifadə edərək avtomatik məzmun yaradır. Bu yolla markalar mətn təlimatları ilə sürətli və orijinal reklam materialı istehsal edə bilirlər.
Pixis bütün dünyada 200-dən çox qlobal brend tərəfindən istifadə olunur. Pixis-in süni intellekt imkanları brendlərə rəqabət üstünlüyü təmin edir. Xüsusilə sürətlə dəyişən bazarlarda sürətli qərarlar qəbul etmək və effektiv kampaniyalar yaratmaq kritik əhəmiyyət kəsb edir.