Onların dəyəri müvafiq olaraq 22,4 milyard və 33,5 milyard dollar olaraq qiymətləndirilir.

Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Brand Finance-in hesabatına əsasən , Nestlé brendi yenidən dünyanın ən qiymətli qida brendi kimi tanınıb, dəyəri isə 22,4 milyard dollardır .


Şirkətin uğuru dəyişən istehlakçı seçimlərinə cavab vermək, tendensiyaları qabaqlamaq və yeni məhsulları effektiv şəkildə təqdim etmək bacarığı ilə əlaqələndirilir.


2023-cü ildə şirkət bitki mənşəli məhsullara artan qlobal tələbatı ödəyərək süd alternativini təqdim edərək portfelini genişləndirdi. Brend, həmçinin evdə buzlu qəhvə yaratmaq üçün artan tələbatın ardınca ilk qəhvəsi olan Nescafé Ice Roast-u təqdim etdi.


Çin süd məhsulları markası Yili dünyanın ikinci ən qiymətli qida brendi ünvanını qoruyub saxlayır. Şirkətin dəyəri 12,4 milyard dollar qiymətləndirilir. Analitiklər iddia edirlər ki, şirkət müstəsna olaraq faydalı və keyfiyyətli məhsullar təqdim etməklə müştəri loyallığına nail ola bilib. Bu, daxili bazarda əhəmiyyətli satış artımına kömək etdi və markanın qlobal varlığı xaricdəki qazanclarını da artırdı. Yili məhsulları beş qitədə 60-dan çox ölkədə mövcuddur.


Ən böyük beş qəlyanaltı brendi (Lay's, Doritos, Want Want, Cheetos və Tostitos) qiymətlərini orta hesabla 40% artırıb. Lay's liderlik edir - onun aktivlərinin dəyəri 29% artaraq 11,1 milyard dollara çatıb. Ekspertlərin fikrincə, Lay-in güclü performansı innovasiya və məhsul inkişafı, populyar və geniş əhatəli marketinq kampaniyaları və pandemiyadan sonra təkmilləşdirilmiş e-ticarət strategiyaları ilə əlaqələndirilə bilər.


Bahalı sərinləşdirici içki brendləri arasında lider Coca-Cola olub (brend dəyəri 5% azalaraq 33,5 milyard dollar olub). Yüksək dəyər, innovativ məhsul inkişafları, geniş miqyaslı marketinq kampaniyaları və rəqəmsal cəlbetmə ilə dəstəklənən dünya miqyasında şöhrəti və reputasiyası ilə bağlıdır. 2022 FIFA Dünya Kuboku ərəfəsində brend marketoloqların futbol azarkeşləri arasındakı əlaqəni vurğulamaq və istehlakçıya yaxınlaşmaq istədiyi “Sehrliliyə İnan” kampaniyasına start verdi.


Brend həmçinin rəqəmsal fanatların cəlb edilməsi platforması olan Coca-Cola Fan Zone-u təqdim etdi. 41 ölkədə aktivləşdirilən mərkəzə təxminən 5 milyon futbol azarkeşi qoşularaq brendin beynəlxalq görünürlüğünü və nüfuzunu daha da artırdı.


İlk on bahalı içki brendinə enerji içkiləri də daxildir. Red Bull (1% artaraq 7 milyard dollar), Monster (8% artaraq 6,8 milyard dollar) və Gatorade (7% azalaraq 4,9 milyard dollara qədər). Red Bull ən bahalı sərinləşdirici içki brendləri arasında üçüncü yeri tutur.


O, unikal brend kimliyi, cəlbedici şüarı və müxtəlif idman dəstəkləri və sponsorluqları ilə dəstəklənən nəhəng qlobal varlığı ilə dünyanın ən tanınan içki brendlərindən biri olaraq qalır.