Şirkətlər marketinq büdcələrinin yarıdan çoxunu mobil reklamlara ayırıblar.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, rəqəmsal marketinq strategiyaları son illərdə getdikcə daha çox əhəmiyyət kəsb etsə də, mobil reklam da sürətlə inkişaf edən bir sektora çevrilib. Bu kontekstdə bir çox şirkətlər mobil reklamlara marağını artırır və bunun üçün büdcələrini genişləndirirlər.


2023-cü ilə qədər şirkətlərin mobil reklam büdcələrini artırdığını görürük. Bu tendensiya mobil cihazlardan istifadənin sürətlə artması və istehlakçı davranışının dəyişməsi ilə baş verir. Mobil reklamlar şirkətlərə effektiv şəkildə böyük auditoriyaya çatmaq və hədəflənmiş müştərilərə çatmaq imkanı təklif edir. Buna görə də, şirkətlər rəqabət üstünlüyü əldə etmək və marketinq strategiyalarını optimallaşdırmaq üçün mobil reklamlara daha çox sərmayə qoyurlar.