Netflix-in reklamla abunə modeli 23 milyon qlobal aylıq aktiv istifadəçiyə çatıb. Bu istifadəçilərin 85 faizi platformada gündə iki saatdan çox məzmuna baxır.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Netflix-in baş reklam direktoru Amy Reinhard, platformanın reklam dəstəkli abunə modelində bu yaxınlarda 23 milyon qlobal aylıq aktiv istifadəçini ötdüyünü bildirib. Amy Reinhard həmçinin qeyd edib ki, Netflix-in reklam dəstəkli planları olan müştərilərinin 85 faizi platformada gündə iki saatdan çox məzmuna baxır.


23 milyondan çox aylıq aktiv istifadəçi sayı, Netflix-in iki aydan çox əvvəl reklamla dəstəklənən səviyyəsinin dünya üzrə aylıq 15 milyondan çox aktiv istifadəçisi olduğunu söylədikdən sonra gəlir. Oktyabr ayında səhmdarlara göndərdiyi məktubda Netflix bildirib ki, platformanı işə saldığı 12 ölkədə reklam dəstəkli abunəliklər bütün yeni qeydiyyatların təxminən 30 faizini təşkil edir.


Reklamsız abunə modeli olan Netflix Basic With Ads 2022-ci ilin noyabrında ABŞ və 11 başqa ölkədə istifadəyə verilib. ABŞ-da plan ayda 6,99 dollara başa gəlir.