Renault 2023-cü il üçün illik qlobal satış həcmlərinin 9% artdığını, dörd illik ardıcıl enişdən sonra böyüməyə qayıtdığını bildirib və Fransız avtomobil istehsalçısı 2024-cü ildə də güclü performansını davam etdirməyə hazır olduğunu bildirib.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Renault-un satışlarının azalması onun Rusiya bazarından çıxması ilə daha da pisləşib.


Satışları artırmaq üçün Renault avtomobil çeşidini daraldıb və CEO Luca de Meo-nun rəhbərliyi altında yenidən ən gəlirli bazarlara və modellərə fokuslanıb.


Renault brendinin baş meneceri Fabrice Cambolive jurnalistlərə deyib: "Biz cəlbediciliyimizi bərpa edirik (...) dizaynımız yaxşılaşır və biz bunu fəth nisbətlərimizdə də görürük". "Plan 2024-cü ildə eyni performans səviyyəsində davam etməkdir".


Qrup satışlarının üçdə ikisindən çoxunu təşkil edən avtomobil istehsalçısının flaqman Renault markası 2023-cü ildə 9,4% satış artımı qeydə alarkən, onun aşağı qiymətli Dacia markasında satışlar isə 14,7% artıb.


Renault əlavə edib ki, qrupun Avropadakı sifariş kitabçası 2023-cü ilin dekabr ayının sonunda 2-1/2 aylıq proqnoz satışlarını əks etdirir.


2023-cü ildə satışların 63%-i Avropanın payına düşüb, lakin avtomobil istehsalçısı 2027-ci ilə qədər səkkiz yeni qlobal model təqdim etməklə Avropadan kənarda böyüməyi planlaşdırır.


Fevralın 15-də illik nəticələrini açıqlayacaq Fransız avtomobil istehsalçısı 2022-ci ildə 6%-dən aşağı olan əməliyyat marjasını 7%-8% təşkil etməyi hədəfləyir.