Elektrik mühərrikləri benzin mühərrikləri ilə müqayisədə bir çox fərqlərə malikdir. Bunlardan biri dişli çarxdır. Adi mühərriklərdə bir neçə dişli var, elektrik mühərriklərində isə yalnız bir dişli var. Xüsusilə son bir neçə ildə küçələrdə get-gedə görməyə adət etdiyimiz elektromobillərin üstünlükləri/mənfi cəhətləri nələrdir, ya da benzinlə işləyən avtomobillərdən fərqləri ilə maraqlana bilərik. Bunlardan biri də elektrik avtomobillərinin benzinlə işləyən avtomobillərdən fərqli ötürmə mexanizmlərinin olmasıdır.Əlavə xüsusiyyətlərə malik olmadıqca, demək olar ki, bütün elektrik avtomobillərində tək dişli var.


Elektrikli avtomobillərdə avtomatik transmissiya var. Beləliklə, dişliləri dəyişdirməkdən narahat olmayacaqsınız. Elektrik mühərriklərinin benzin mühərrikləri ilə müqayisədə çox dişlilərə ehtiyac duymamasının səbəbi onların yüksək sürətli olması və aşağı RPM-də (dəqiqədə inqilab) yüksək fırlanma momenti yarada bilməsidir. Onların fırlanma qabiliyyəti təxminən 20.000 rpm-dir. Bir sözlə, elektrik mühərriki tək bir dövrədə lazım olan bütün fırlanma momentini və gücü təmin edir. Ötürücü yalnız mürəkkəblik, xərc və lazımsız çəki əlavə edir.Maksimum sürətə çatmaq üçün benzin mühərriklərində birdən çox dişli olmalıdır.