Facemark.az xarici qaynaqlara əsasən xəbər verir ki, FedEx bu ilin sonunda “fdx” adlı e-ticarət platformasını işə salmağı planlaşdırır. Mövzu ilə bağlı dünən verdiyi açıqlamada şirkət fdx-i onlayn satıcılara potensial müştərilərə çatmaqdan tutmuş sifariş və geri qaytarmağa qədər hər şey üçün həllər təqdim etməyi hədəfləyən uçdan-uca onlayn ticarət mərkəzi olaraq təyin etdi. FedEx həmçinin rəsmi təqdimat üçün 2024-cü ilin payızını hədəflədiyini söylədi.
Təfərrüatlar indiyə qədər seyrək olsa da, fdx əslində alış və satış prosesinin hər bir hissəsini optimallaşdırmaq üçün FedEx anlayışlarından istifadə edəcək "məlumatlara əsaslanan" platforma kimi təsvir edilmişdir.
Paylaşılan məlumata görə, əvvəldən fdx-də satıcılar FedEx-ə məxsus e-ticarət saytı ShopRunner-də mövcud müştəri şəbəkəsinə çıxış əldə edəcəklər. Müştərilər hətta ödəniş etməmişdən əvvəl məhsullara göz atarkən və əşyaları arabalarına əlavə edərkən çatdırılma təxminlərini də görə biləcəklər. Tacirlərə tədarük zənciri qərarları, optimal göndərmə marşrutları və s. haqqında karbon emissiyası hesabatları təqdim olunacaq.