Facemark.az xarici mənbələrə istinadən xəbər verir ki, qlobal standartlara uyğun “Məsuliyyətli Reklam Ekosistemi” yaratmaq, böyümənin sağlam və mütəşəkkil şəkildə davam etməsini təmin etmək məqsədi ilə Türkiyədə qurulan Reklam və Marketinq Ünsiyyəti Dərnəyi (REPİD) üzvünün iştirakı ilə böyüməyə davam edir. REPİD-in sonuncu üzvü Rabitə Məsləhətçi Şirkətlər Assosiasiyası (İDA) olub.


Bu il ikinci dəfə dərc olunan "Təxmini Reklam və Media İnvestisiyaları Hesabatı"nın maraqlı tərəfləri olan altı assosiasiya; Reklamçılar Assosiasiyası (RVD), Reklamçılar Assosiasiyası (RD), İnteraktiv Reklam Assosiasiyası (IAB), Mobil Media Araşdırmaları, Marketinq və Reklam Assosiasiyası (MMA), Xarici Reklamçılar Fondunun (ARVAK), Milli Radio Yayımçılar Assosiasiyasının (URYAD) iştirakı ilə yaradılmışdır və onun üzvləri İDA Marketinq Kommunikasiyası Assosiasiyasının (REPİD) yeni üzvü olub.