Hər il 35-dən çox ölkədən agentlik və brendlərin nümayəndələrini bir araya gətirən, dünyanın peşəkar ictimaiyyətində tanınan festivallardan biri olan White Square Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalı marketinq kommunikasiyaları sahəsinin ən parlaq simalarının təmsil olunduğu MARKETİNQ & DİJİTAL JURİ-ni elan edib. Bu il yazılar altı beynəlxalq münsiflər heyəti tərəfindən qiymətləndiriləcək:


Yaradıcı


Brending


Marketinq və dijital


Media


Sənətkarlıq


Kütləvi informasiya vasitələri


Marketinq və dijital juri marketinqin effekliliyi, marketinq xidmətləri, dijital müsabiqələrdə iştirakları qiymətləndirəcək: kateqoriyalar Marketinq Effektivliyi, Brend Təcrübəsi və Aktivləşdirmə, PR, Birbaşa, Kampaniyalar: Sektorlar, İnnovasiyalar, Rəqəmsal, Mobil, Sosial və Yaradıcı Məlumat, həmçinin yeni kateqoriya Yaradıcılığa əsaslanan transformasiya.


Yazıların qiymətləndirilməsində əsas meyarlar yaradıcı ideya və onun həyata keçirilməsidir. Effektivlik müsabiqələrində əsas meyarlardan biri yaradıcı həllərin səmərəliliyidir. Yazıların qiymətləndirilməsində yüksək səviyyəli mühakimə, peşəkar səriştə və qərəzsizlik White Square Festivalının ən güclü cəhətlərindən biridir.


Festivalın mükafatları bütün dünyada agentliklər və yaradıcı layihələrin müəllifləri tərəfindən yüksək qiymətləndirilir, çünki iştirakçılar beynəlxalq münsiflər heyəti tərəfindən peşəkar qiymət alır və yaradıcı sənayedə inkişaf üçün ilham alırlar.


White Square Festival 2024-də qalib gələn yazılar dünyanın çoxsaylı sənaye mediasında dərc olunacaq və beynəlxalq yaradıcı birlikdə agentliklərin və ən yaxşı ideyaların təbliğinə kömək edəcək.


Marketinq, kommunikasiya, brendinq və kreativ sənayenin bütün spektrini əhatə edən 243 nominasiya üzrə yazıları mayın 3-dək onlayn təqdim edin. Münsiflər heyətinin qiymətləndirmə meyarları və texniki tələblər haqqında ətraflı məlumat üçün EntryKit-ə baxın.