Yandeks Yandeksin media layihələrində bannerlərin yerləşdirilməsi üçün ''axtarış retarqetinq-i'' adlı yeni reklam alətini buraxdı.
Yeni funksiya bannerləri reklamçılar tərəfindən istifadəçilərə Yandeks informasiya axtarışında müəyyən mövzunu (məsələn, videokameralar) göstərməyə imkan yaradır.
Axtarış retarqetinq-inin hərəkət mexanizmi istifadəçilərin axtarış sorğularının analizinə əsaslandırılmışdır. Yandeks-ə sual verilərkən, sistem istifadəçini yadda saxlayır və müəyyən edilmiş tematik qrupa daxil edir. Axtarış retarqetinq-iylə bannerlər yalnız reklamçılar tərəfindən seçilmiş mövzuya uyğun maraqlanan şəxslərə nümayiş etdirilir.
Bildiyimiz kimi, Google AdWords-da artıq "Maraqlar" adlı oxşar tarqetinq mövcüddur. Məlumdur ki, bu tarqetinq konversiyalar baxımından yaxşı işləmir. Belə ki, Yandeks xidmətləri "Media xidməti axtarış retarqetinq-idir": əlbəttə bu hal-hazırda Yandeks media reklam imkanları üçün müsbət bir yenilikdir. i-Media internet-agentliyinin kontekst reklamının baş meneceri Maksim Rıjov bildirib ki, xidmət reklamçılar tərəfindən məşhurlaşacaq, lakin nə qədər effektiv olacağını statistika göstərəcək."
Axtarış retarqetinq-ini yaratmaq imkanı yalnız xidmət sifarişi "Media reklam axtarış " vaxtı verilir və Poçt, Xəbərlər, Hava proqnozları, Teleproqramlar, Cədvəllər, İş elanları, Lüğətlər və Avtomobil xəbərləri media çərçivəsində yerləşir.