Twitter ənənəvi "Bəyənmə" düyməsini, özəl animasiyalı düymə ilə əvəzləmək istəyir. Bununla markalar xəbər lentində digərlərindən fərqlənəcək, eləcə də istifadəçinin reklam həştəqini paylaşmaq şansını artıracaq.
Facemark.az Ad Age-ə istinadən xəbər verir ki, bəyəmənin yalnız o şirkətin olması üçün həştəq yaradılmalı və onu trigger kimi işarə etmək lazımdır.
Funksiya həm, orqanik, həm də reklam postlarında 24 saat ərzində işləyir.
Bunu ilk istifadə edən Disney+ şirkətidir, belə ki bunu Beyonce-un musiqili-vizual Black is King albomunun reklamında istifadə ediblər. 3 gün ərzində tvit 125 min dəfə bəyənilib.
Beta-test versiyasında funksiyadan istifadə edənlər isə NASA və NBA olub. Kosmik agentlik #CountdownToMars həştəqini raket animasiyası üçün istifadə edib.
Basketbol assosiasiyası isə yeni sezonu #WholeNewgame həştəqi ilə qeyd edib.
Ad Age məlumatına görə, bu funksiya ABŞ və Yaponiyadakı reklamverənlərə First View məhsulu çərçivəsində əlçatandır. Bununla reklamverənlərin kontenti xəbər lentinin top hissəsində görünür.