Brief, əsasən şirkətlərin dolğun ərsəyə gətirə bilmədiklərindən sevmədiyi bir termin olsa da reklam agentliklərinin uyğun məhsul ortaya çıxartmasında önəmli rol oynayır.
Brief, marketinq və reklamın hədəf auditoriyası ilə bağlanmasını təmin etmək üçün əsas vasitəçilərdən biridir. Və bu əlaqə marketinqdən qazanc əldə etməyimiz üçün olan nəticəni ən yaxşı şans olaraq bizə təqdim edir.
Bəs necə edə bilərik ki, yazacağımız brief daha dolğun və tələbatlarımızın izahını özündə tam olaraq təcəssüm etdirə bilsin? Beləliklə, brief-i yazmağınızı asanlaşdırmaq üçün lazım olan əsas detalları sizə təqdim edirik:
Layihə təfərrüatları - Layihənin adı və təbliğ olunan marka, təsdiqləmə prosesinin hər mərhələsi üçün vaxt və son tarix daxil olmaqla bütün əsas layihə təfərrüatlarını daxil etdiyinizə əmin olun. İşi kimin tələb etdiyini, brief-i yazan və son təsdiqləyicinin kim olacağını da daxil edin. Bu son nöqtə tez-tez laqeyd qalınır, lakin bu kritikdir, çünki yaradıcı kollektivin yaradıcı təkliflərini necə formalaşdırmağı qərar verməyə kömək edəcəkdir, buna görə dönüş vaxtlarını asanlaşdıraraq təsdiqlənmək üçün ən yaxşı şansı verir.
Məcralar - İstifadə etməyi gözlədiyiniz bazar üçün müntəzəm məcralarınız varsa, ön tərəfləri təyin edin. Məsələn, sosial kampaniyalarınızı həmişə genişləndirirsinizsə və ya onlayn kampaniyanıza uyğun səhifə görüntüsünə ehtiyacınız varsa, əvvəlcədən qeyd edin və daha sonra vaxtınıza qənaət edin. Alternativ olaraq, yaradıcı ideyanın, əsasən istifadə ediləcək məcraları müəyyənləşdirəcəyi hal ola bilər.
Təklif olunan büdcə - Büdcə o qədər vacibdir ki, marketinq və ya yaradıcılıqdan qısa müddətdə kənarda qalır - özü üçün bir hissəyə layiqdir. Bütün bu o deməkdir ki, ehtimal ki, marketoloq prosesə lazımsız xərclər əlavə edərək əlavə bir yaradıcılıq dövrü ödəməyi başa çatdıracaqdır.
Məhsul təfərrüatları - Reklam verilən məhsulun, markanın və ya xidmətin nominasiyasına əlavə olaraq, brief məhsulda hər hansı bir məhsul faydası və markanın satılmasına kömək üçün istifadə edilə bilən əlavə məlumatlar olmalıdır. Məhsulun özünəməxsus xüsusiyyətləri varmı? Ən yaxşıdırmı? Əgər belədirsə, niyə? Bunu necə əsaslandırmaq olar? Dizayneriniz, yaradıcı heyətiniz və ya agentliyiniz bu barədə bildiyiniz hər şeyi bilməlidir.
Ticarət konteksti - Burada ötürülməli olan iki əsas məqam var. Əvvəlcə həll edilməsi lazım olan iş imkanı, məqsəd və ya problem nədir? Bu məlumatı marketinq briefinə daxil etməklə agentliyə bu tələbi yerinə yetirməyin əlavə və ya digər yollarını təklif edirsiz.
İzləyici haqqında məlumat - Agentliyinizin və ya yaradıcı kollektivinizin bilməsi lazım olan ilk şeylərdən biri mesajınızı kimə çatdırmağa çalışdığınız və fəaliyyət göstərməyə inandırmanızı istədiyinizdir. Marketinq briefinizə əlavə edə biləcəyiniz ətraflı izləyici profilləriniz ola bilər. İbtidai və ikinci dərəcəli bir auditoriya ola bilər. Mümkün qədər çox məlumat daxil etməkdə fayda var.
Beləliklə, təqdim etdiyimiz detallar dolğun olmasını istədiyiniz brief-in strukturunu təşkil edir. Brief-inizi marketoloqa təqdim etdikdən sonra görüş keçirib tərkibində qaranlıq qalan məqamları müzakirə etməyiniz və şirkətinizin ruhunu həmin şəxsə çatdıra bilməyiniz yaxşı bir məhsulun ərsəyə gəlməsində önəmlidir.
Müəllif: Fidan Əzizova