Dünyaca məşhur və artıq adını hər kəsin bildiyi Elon Musk! Hər birimiz brend və ya şirkət haqqında düşünərkən ağlımıza gələn ilk gələn şeylərdən biri onun hər kəs tərəfindən eşidilməsi və böyük auditoriyalara yayılması üçün reklam kampaniyası olur. Şirkətlər üçün də bu reklam kampaniyalarına büdcə ayırmaq çox böyük bir əhəmiyyət kəsb edir. Ancaq Elon Musk-ın şirkətləri üçün heç bir şəkildə reklamlardan istifadə etmədiyini və bunun üçün heç bir pul xərcləmədiyini bilirdiniz? Sözün əsl mənasında ağlasığmaz və inanmaq üçün çox çətin bir faktdır, lakin doğrudur.


Bəs nəyə görə? Çünki ənənəvi reklamlar artıq öncələr olduğundan daha az təsirlidir. İnsanlar bu reklamlara məhəl qoymamağı öyrəniblər. Ancaq sizin yerinizə sizin azarkeş ordunuzun məhsulunuzu satması həm daha təsirli, həm də daha ağıllı bir fikirdir. Tesla bunu başa düşür. Onların "0" reklam büdcəsi var. Əsas diqqətini müştəriləri pərəstişkarına çevirmək təşkil edir. Və buna müvəffəq olduqlarını söyləsək, heç də yanılmarıq.


Qısaca desək, Elon Musk-ın reklamdan istifadə etmədiyini deyə bilmərik, bunu heç o özü də demir. Sadəcə bu işi insanlara və modern dünyaya həvalə edir. Tesla-nın Cybertruck təqdimatını xatırlayırsınız? Güllə keçirməyən və əsla sınmayan şüşələrinin sınması və Elon Musk-ın sakitcə gülərək buna heç bir şəkildə təəccüblənməməsi. Bundan sonra bu hadisənin bütün dünyada uzun müddət danışılması və internet aləmində başda Twitter olmaqla bütün sosial şəbəkələrdə yayılması bir çox insan tərəfindən onun "Reklam strategiyası" olaraq görüldü. Sizcə də çox ağıllı bir addım deyil? Cybertruck heç bir pullu reklamdan istifadə edilmədən dünyaca məşhur oldu və Musk öz məqsədinə çatdı.


Şübhəsiz ki, SpaceX və Tesla Motors-un CEO-su Elon Musk-ın gördüyü işlərlə dünyaya səs salmaq kimi bir qabiliyyəti var. Həm də pullu reklamlardan istifadə etmədən tez-tez həyata keçirdiyi səylərinin təsirini inkar etmək olmaz. Bu, onun "reklam əleyhinə" yanaşması haqqında daha çox şey başa düşməyinizin səbəblərindən biridir. Onun bəzi əsas yanaşmalarını təhlil edərək eyni prinsiplərdən bəzilərini marketinq strategiyamıza necə tətbiq edə biləcəyimizi öyrənə bilərik:


1) Heyrətləndirmək üçün yaradın


İlk marketinq dərsi Musk-un işinin diqqətəlayiq olmasıdır. Məhsulları diqqəti cəlb edir və insanların ilkin gözləntilərindən kənara çıxır. Xəyal bilə edilə bilməyən yeni məhsulları ilə hər zaman heyrətləndirməyi və uzun müddət danışılmağı bacarır. Elektrik avtomobillərinin sənayesi və bazarı yeni deyildi, lakin bu kateqoriyada heç kim idman avtomobili istehsal etmirdi - insanların həqiqətən almaq istədikləri avtomobillər.


Tesla bazara girəndə, bu, böyük xəbər idi. Elektrikli avtomobillər artıq ətraf mühit üçün yalnız hibrid sedanlar deyildi. Superşarj stansiyaları şəbəkəsi ilə Amerika sahillərində idman avtomobili sürə bilərsiniz. Bununla da Tesla-nı sürmək yalnızca yeni bir avtomobil əldə etmək demək deyil, həmçinin yeni bir dövrün başlanğıcına şahid olmaq deməkdir.


2) Rahatlıq və təhlükəsizlik təqdim edin


Musk hər yeni məhsulu ilə bilinən bir konsepsiyaya radikal yeni xüsusiyyətlər bağlamağın bir yolunu tapır. Bu, ümumiyyətlə əksər insanlar üçün rahatlıq zonasından kənarda olan fikirlərinin daha asan qəbul edilməsinə imkan verir.


Onlayn ödəmə qeyri-müəyyənliyi eBay ilk təsdiqləndikdə və daha sonra Paypal satın alındıqda daha az qeyri-müəyyən oldu. eBay ilə uyğunlaşma inqilabi bir ödəmə modelini standart seçim halına gətirdi və istifadəsini artırdı.


Digər bir Musk yaradıcılığı SolarCity də oxşar bir strategiya istifadə etdi. Günəş paneli şirkəti, ev sahiblərinə günəş panelləri quraşdırmalarına və sonra da istehsal etdikləri enerji ilə quraşdırma xərclərini ödəməsinə imkan verən bir lizinq modelindən istifadə edir.


Bənzər bir nümunə Musk-ın digər iki təşəbbüsü ilə ortaya çıxdı. SpaceX-in NASA ilə əməkdaşlığı Musk şirkətinə işləmək üçün mövcud bir platforma təmin etdi və Tesla ilk hibridlərlə başlayan bir fikri tamamlayan ilk tam elektrikli avtomobil oldu.


3) Xəyallara xitab edin


Elon Musk-ın bütün fikirləri əvvəlcə gerçəklikdən uzaq görünür, lakin bunlar insanların əsrlər boyu gördükləri və gələcəyi təsvir edərkən istifadə etdikləri çox bilinən xəyallardır. Onu dinləmək sanki bir elmi-fantastik filmi izləmək kimidir. İnamı və proyekt çeşidi, 50, bəlkə də 100 il sonra olacağını inandığımız gələcəyə xitab edir. Axı, hiperloop layihəsinin ilk versiyası 1812-ci ildə George Medhurst adlı birinin nəqliyyat probleminə vakuum borusu fikrini tətbiq etdiyi zaman irəli sürülmüşdü.


Musk-ı dinləyərkən onun sizin üçün sizin düşündüyünüzdən belə daha yaxşı bir gələcək hazırladığı hissindən qaça bilməzsiniz. Onun fikirləri elmi fantastika qədər köhnə olan daha yaxşı bir gələcək vədləri ilə problemsiz bir şəkildə bağlanır. Məhsulları sayəsində səyahətin daha hamar və daha sürətli edildiyi təmiz enerji ilə təmin olunan bir gələcəyi satır. Bu xəyallara xitab, Musk-ın daha böyük nisbətlərə doğru atdığı klassik bir marketinq strategiyasıdır.


Müəllif: Nərgiz Məmmədzadə