Pandemiya ilə başlayan evdən iş modeli ilə yüksəlməyə başlayan frilanser bazarı bütün dünyada olduğu kimi bizim ölkədə də böyüyür. Frilanser bazarında daha çox rəqəmsal peşələrə rast gəlindiyini vurğulayan Rəqəmsal Marketinq Məktəbinin təsisçisi Yasin Kaplan “Biz müşahidə edirik ki, sosial media, rəqəmsal marketinq, süni intellekt texnologiyaları, blokçeyn, 3D qrafika və proqram texnologiyaları sektorları daha çox frilanser kimi çalışırlar. İnkişaf edən texnologiyalar sayəsində yeni biznes sahələrinin yaradılması davam edir. Növbəti ildə frilanserlərin sayının 7-8 milyona çatacağını proqnozlaşdırırıq. Düşünürük ki, gənc əhali iş həyatına qoşulduqca, frilanser bazarı daha da artacaq”.


57 milyon insanın frilanser kimi çalışdığı Amerikada bu rəqəm hər il artır. Pandemiya isə bu bazarının böyüməsində ən böyük təkan oldu.


Rəqəmsal marketinq məktəbinin təsisçisi Yasin Kaplan, frilanser bazarında xüsusilə rəqəmsal sektorlara üstünlük verildiyini vurğulayaraq, “Sosial media, rəqəmsal marketinq, süni intellekt texnologiyaları, blokçeyn, 3D Qrafika, Seo Araşdırmalar və proqram texnologiyaları sektorları frilans modelə daha tez uyğunlaşır. İnternet, kompüter və iş mühitinin kifayət qədər olduğu iş modeli daha çox gənc əhali tərəfindən cəlb edilir. Z nəslinin iş həyatında etdiyi ən təsirli dəyişikliklərdən biri sərbəst iş modelidir. Bu nəsil iş həyatında fəallaşdıqca bazarın daha da böyüyəcəyini proqnozlaşdırırıq. Düşünürük ki, gələn il frilanser kimi çalışanların sayı 7-8 milyona çatacaq” deyə qeyd edib.