1 mart tarixində bütün dünyada qeyd olunan ''Future Day'' futuristlər dərnəyi və Marketinq Türkiyə ilə birgə onlayn olaraq keçiriləcək.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, Marketinq Türkiyə və futuristlər dərnəyinin YouTube hesablarında canlı yayımlanacaq tədbirin əsas mövzusu bu il “Yox olmaqdan əvvəl son çıxış” olaraq təyin olunub. ''Future Day'' 2022 Abdi İbrahim, ''Arçelik'', ''Coca Cola'', ''Finish'', ''Ford Otosan'' və ''Yapı Kredi''nin ortaqlığı ilə keçiriləcək.


Onlayn şəkildə keçiriləcək tədbiri Marketinq Türkiyə YouTube kanalı və futuristlər dərnəyi YouTube kanalından izləyə bilərsiniz.

Link vasitəsilə qeydiyyatdan keçə bilərsiniz.