Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Məzmununuzu əlçatan etmək üçün 5 fikir" haqqında araşdırma mövzunu təqdim edir.


Məzmununuzu hədəf auditoriyanızdakı hər kəs üçün əlçatan etmək ağıllı strategiyadır. Əlçatan məzmun hər kəsə giriş imkanı verir. Bu, həmçinin hər kəsə brendinizin inklüziv məzmunun dəyərini tanıdığını göstərir.


Veb əlçatanlığı insanın vebsayta və ya tətbiqə necə daxil olmasına və ya onu qəbul etməsinə təsir edən müvəqqəti amillər olan “situasiya maneələrini” də nəzərə alır. Məsələn, zəif Wi-Fi bağlantısı mobil cihaza girişi əngəlləyə bilər və ya parlaq işıq kənarda olan istifadəçinin məzmunu görməsinə mane ola bilər.


Beləliklə, insanın məzmuna necə, nə vaxt və ya haradan daxil olmasından asılı olmayaraq, ən əlçatan məzmun hələ də istifadə oluna bilən, qavranılan və başa düşüləndir. Rəqəmsal olaraq yayımlanan məzmunun hər bir hissəsi əlçatan olmalıdır, onlara daxildir:


Mətn əsaslı məzmun
PDF-lər
Elektron kitablar
Ağ kağızlar
Videolar - canlı və qeydə alınmış
Səslər - canlı və qeydə alınmış
Şəkillər və qrafiklər



Əlçatmaz məzmunu necə düzəldə bilərsiniz?


Veb saytın əsas komponentləri üçün təsviri mətnin olmaması ümumi əlçatanlıq maneəsidir.


Bu nümunədə olduğu kimi, "daha çox oxu" və "daha çox öyrən" kimi ifadələr kifayət qədər aydın deyil. Bunun əvəzinə, "tam yazımızı oxuyun" kimi qeyd etmək daha düzgün olar.



Kifayət qədər rəng kontrastından istifadə edin


Ağ fonda açıq boz mətn kimi aşağı kontrastlı məzmun bəzi insanların məzmunu görüb başa düşməsini çətinləşdirə bilər. 18 və ya daha böyük şrift ölçüləri üçün kontrast 3 ilə 1 arasında olmalıdır. Daha kiçik şrift ölçüləri üçün kontrast 4,5-dən 1-ə qədər olmalıdır.



Audio və vizual məzmun üçün alternativ formatlar yaradın


Transkriptlər kimi alternativ formatlar da daxil olmaqla, videolar, vebinarlar audio məzmunu əlçatan etmək üçün alətlərdir. Mətnə əsaslanan bu məzmun SEO üçün də faydalı ola bilər, çünki onu izləyicilər axtara bilər.


O, həmçinin fon səs-küyünü minimuma endirməyə, təsviri vaxt ştamplarını əlavə etməyə və bəzi görmə və ya eşitmə problemləri olan auditoriyanız üçün ötürmə funksiyası əlavə etməyə kömək edə bilər.



Yaxşı istifadəçi təcrübəsi nümayiş etdirin


Qeyd edək ki, rəqəmsal əlçatanlıq təkcə ekran oxuyucular və rəng kontrastına aid deyil. Veb əlçatanlığı çox vaxt istifadəçi təcrübəsini (UX) optimallaşdırır ki, bu da axtarış platformaları üçün prioritetdir.



Düzgün dil/üslub seçimləri edin


Lazım gələrsə, dinləmə məzmunu üçün daha aydın gözləntilər yaratmaq üçün “növbəti hissədə təsvir olunduğu kimi” kimi əlçatan ifadələr istifadə edin. Məqsəd stereotiplərdən istifadə edən, qərəzli və ya insanlara qarşı ayrı-seçkilik yaradan məzmundan qaçmaqdır.







Yaxşı məzmun əlçatan məzmundur


Veb əlçatanlıq təşəbbüslərinin və məzmun marketinqinin məqsədləri eynidir: mümkün qədər çox insana faydalı məlumat ötürmək.