Facemark.az influenser marketinqi haqqında araşdırma yazını təqdim edir.


İnflunser marketinqi kimi tanınan sosial media marketinqinin bir növü olan influnser marketinqi məhsul və ya xidməti satmaq üçün sosial şəbəkələrdə sosial təsiri olan insanlar tərəfindən edilən marketinq ünsiyyətidir. İnflunser marketinq, müxtəlif şirkətlərin məhsullarını reklam etmək və istifadəçilərinə çatdırmaq üçün günümüzün sosial media vasitələrindən istifadə etdiyi marketinq strategiyasıdır.


Son zamanlar ən çox yayılmış sosial media vasitələrindən biri olan İnstaqram marketinq texnikasının ən çox istifadə edildiyi tətbiqlərdən biridir. Bundan əlavə, "Youtube" məhsul tanıtımının tez-tez təsir edənlər vasitəsilə edildiyi veb saytlardan biridir. İnflunser marketinq prosesində brendlərin əhəmiyyət verdiyi bir neçə məqam var. Bunlardan ən vacibi, işləyəcəyimiz təsir edənin məhsulla birbaşa əlaqəsinin olmasıdır.


İnsanların ünsiyyət ehtiyaclarını böyük ölçüdə qarşılayan sosial mediada eyni düşüncədə olan və eyni hadisələrə reaksiya verən insanlar bir araya gələrək kiçik qruplar yaratmağa başladılar. Kütləvi kommunikasiya anlayışı rəqəmsal olaraq qarşılandı, nəticədə virtual icmalar və rəqəmsal rəy liderləri formalaşmağa başladı. Mövzu ilə bağlı fikirlərini bildirən, maraq dairəsi ilə bağlı məzmun hazırlayan insanlar izlənilməyə başladı və yüksək auditoriyaya çatdı.


İnflunser marketinqi ilə məşğul olmaq qərarına gələn markasınızsa, bir neçə məsələyə diqqət yetirməyiniz məsləhətdir:


1. Brendinizə uyğun məzmun istehsalçıları ilə razılaşmağa diqqət yetirin


Deyək ki, təşkilati işlərlə məşğul olan bir markasınız. Oyun məzmunu paylaşmaq sizə uyğun olmayacaq. Hədəf auditoriyanıza uyğun məzmun istehsalçıları ilə işləmək sizi daha uğurlu edə bilər.


2. Eyni auditoriyaya malik çoxsaylı yaradıcılarla işləməyə cəhd edin


Bənzər hədəf auditoriyaya malik oxşar məzmun istehsalçıları ilə işləmək brendinizin uğurunu artıracaq.


3. Şişirilmiş hesablarından uzaq durun


Birlikdə işləməyi planlaşdırdığınız şəxslərin izləyiciləri və trafik nömrələrinin real olduğuna və bot hesabları tərəfindən şişirdilməyəcəyinə əmin olun. Zamanınızı və büdcənizi israf etməmək üçün bir müddət hesabı izləmək məsləhətdir.


5. Sizdən əvvəlki iş tərəfdaşlarını yoxlayın


Markanızdan əvvəl ödənişli iş görmüş brendləri araşdırın və işin uğurlu olub-olmadığını araşdırın. Bununla da kampaniya zamanı israf edəcəyiniz yüksək xərclərdən xilas ola bilərsiniz. Demək olar ki, bütün sosial medialarda ödənişli tərəfdaşlıqdan istifadə edə bildiyiniz üçün düzgün hədəf auditoriyaya malik şəxslər brendinizə dəyər qatacaq.