Rəqəmsal Marketinqin gücünü artırmaq və hədəf auditoriya ilə qarşılıqlı əlaqəni uğurlu təşkilata çevirmək üçün süni intellekt həllərindən istifadə edə bilərsiniz. Bəs süni intellektin brendinizə hansı töhfələri var?


Facemark.az "Rəqəmsal marketinqdə süni intellekt dövrü" haqqında araşdırma yazını təqdim edir:


Müasir rəqəmsal marketinq dünyasında ən mühüm və əsas inkişaf rəqəmsal marketinq sahəsində süni intellekt texnologiyasının istifadəsidir. Əvvəlcə sənədləşmə işləri və sadə avtomatlaşdırma tapşırıqlarını öz üzərinə götürən süni intellekt texnologiyası bu gün rəqəmsal marketinq mütəxəssislərinə ətraflı təhlil və hesabat, şəxsi köməkçi, qabaqcıl kampaniya avtomatlaşdırılması, fərdiləşdirilmiş kampaniyanın idarə edilməsi, istifadəçi təcrübəsinin inkişafına dəstək verir.


Daim artan müştəri biliyi ilə marketoloqlar və müştərilər üçün daha effektiv və dəqiq təcrübələr yaradıla bilər. Minlərlə, bəlkə də milyonlarla olan bu məlumatların düzgün istifadəsi əvvəllər qeyri-mümkün görünən kampaniyaları süni intellekt texnologiyaları ilə idarə etməyi mümkün edir. Lakin məlumatların necə və hansı məqsədlə istifadə ediləcəyi tamamilə marketoloqların nəzarətindədir. Bu onu göstərir ki, rəqəmsal marketinq dünyasında böyük bir keçid dövründəyik və inkişaf edən süni intellekt texnologiyaları ilə iş dünyası dəyişir.





Rəqəmsal Marketinq kampaniyalarında məlumatdan necə istifadə etmək və daha çox qarşılıqlı əlaqə əldə etmək ilk verilən suallar arasındadır. Bu sualların cavabları məzmuna görə dəyişir. Nəticədə hər kampaniya üçün eyni strategiya planlamasını tətbiq etmək mümkün deyil, çünki hər bir kampaniya hədəf auditoriyadan asılı olaraq fərqli hədəf auditoriyası və ehtiyaclar yaradır. Bu, müxtəlif müştəri təcrübələrini dizayn etməyə imkan verir. Ancaq dəyişməyən bir şey odur ki, siz hədəf auditoriyanızı yaxşı tanımalısınız.


Fərdi marketinq və Müştəri Məmnuniyyəti


Marketoloqlar üçün məqsəd düzgün kanallar və məzmunla hədəf auditoriyaya çatmaq və mesajı çatdırmaqdır. Süni intellekt texnologiyaları ilə marketoloqlar istehlakçıları seqmentləşdirə və hər seqment üçün fərqli marketinq məzmunu yarada bilərlər. Fərdiləşdirilmiş kampaniyalarla həm müştərilər, həm də brendlər üçün böyük məmnunluq yaradır. Bu yolla marketinqin effektivliyi də artır.


Əgər 20 il əvvəl hər bir fərd üçün fərqli kampaniya təcrübəsi yaratmaqdan danışsaydınız, dəli olduğunuzu düşünərdiniz. Bununla belə, bu gün demoqrafik istifadəçi xüsusiyyətlərindən istifadə etməklə istifadəçiyə xüsusi fərdiləşdirilmiş təcrübələr yaradılır və bu prosesin bir çox addımları süni intellekt texnologiyaları ilə dəstəklənir. Fərdi Marketinq ilə müştərilərinizin zövq alacağı və maraqlarına uyğun olaraq təyin etdiyiniz məzmunu, müştəriləriniz üçün maraqlı və faydalı təcrübələr təqdim edərək həm müştərilərinizə, həm də markanıza dəyər qata bilərsiniz.


Rəqəmsal Marketinqdə Baxış Sahənizi Genişləndirin


İnkişaf etməkdə olan süni intellekt texnologiyaları ilə marketoloqlar artıq analiz və hesabat kimi vaxtlarının böyük bir hissəsini alan bir işlə məşğul olmaq məcburiyyətində deyillər. Onlar süni intellektin köməyi ilə təhlil və hesabata sərf etdikləri vaxtdan yaratdıqları kampaniyanın məzmununu və strategiyalarını müəyyən etmək üçün istifadə edirlər. Süni intellekt sayəsində marketoloqlar artıq böyük mənzərəni görə bilir və buna uyğun olaraq strategiyalarını müəyyən edə bilirlər.





Nəticədə, süni intellekt və rəqəmsal marketinq haqqında hələ çox şey öyrənməliyik. Ancaq mövcud süni intellekt texnologiyaları ilə hazırladığınız kampaniyalarla rəqiblərinizin qabağında qalmaq imkanınız olsa da, qiymətləndirməniz gələcək üçün markanız üçün edə biləcəyiniz ən güclü sərmayə olacaq.