İlk dəfə nə vaxt qeyd olunub?


ABŞ-da yaranan və iyunun 30-da keçirilən "Sosial Media Günü" sosial medianın cəmiyyət üzərindəki təsirinin göstərir.


Məktub, telefon, faks, internet vasitəsilə bu gün insanlar bir-birlərinə əvvəlkindən daha çox bağlıdırlar. Dostlar və ailə üzvləri istənilən vaxt bir-biri ilə əlaqə saxlaya bilərlər. Marketoloqlar istənilən vaxt istehlakçılara müraciət edə bilərlər.


Bəzi məlumatlar göstərir ki, orta hesabla böyüklər gündə 144 dəqiqə sosial mediada vaxt keçirir. İllər keçdikcə insanlara təsirinin artması ilə əlaqədar olaraq 30 iyun "Sosial Media Günü" kimi müəyyən edilib.


"Dünya Sosial Media Günü" necə başlayıb?


"Ümumdünya Sosial Media Günü" 30 iyun 2010-cu ildə "Mashable" rəqəmsal media platforması tərəfindən təsis edilib. Bu, sosial medianın qlobal ünsiyyətə təsirini başa düşmək və dünyanı bayram üçün bir araya gətirmək üçün bir yol kimi düşünülmüşdür. "Ümumdünya Sosial Media Günü" hər il dünyanın hər yerindən milyonlarla istifadəçi tərəfindən #SMday heşteqi ilə qeyd olunur.


Sosial medianın qısa tarixi


1997-ci ildə fəaliyyətə başlayan ilk sosial media platforması "Sixdegrees"olub. Andrew Weinreich tərəfindən qurulan vebsayt istifadəçilərə dostları və ailə üzvlərini siyahıya salmağa icazə verdi. Şəxsi profillər, bülleten lövhələri və məktəb bağlantıları kimi xüsusiyyətlərə malikdir. "Sixdegrees"in zirvəsində bir milyondan çox istifadəçi var idi, lakin 2001-ci ildə bağlandı.


İlk müasir sosial media platforması 2002-ci ildə istifadəyə verilən "Friendster"olub. Veb sayt insanlara yeni dostlar tapmağa imkan verdi və bağlanmadan əvvəl əksəriyyəti Asiyada olan yüz milyondan çox istifadəçisi olmuşdur.


İlk biznes yönümlü sosial media platforması olan "LinkedIn" 2003-cü ildə istifadəyə verilib.


"MySpace" 2004-cü ildə, "Facebook" ilə eyni il istifadəyə verilib. 2006-cı ilə qədər "MySpace" dünyanın ən böyük sosial media platforması olub.


"YouTube" 2005-ci ildə videoya özəl xüsusi veb saytını istifadəyə verib. "Twitter" məhdud sayda simvolla paylaşılan platformanı 2006-cı ildə istifadəyə verib. Hər ikisinin populyarlığı artdıqca "Facebook" da böyüdükcə növbəti beş ilin ən populyar sosial media platformaları quruldu.


"Instagram" 2010-cu ildə istifadəyə verilib və ilk bir neçə ay ərzində bir milyondan çox istifadəçi qazanaraq sürətli inkişaf etmişdir. "Instagram" mövcud güclü sosial media platformaları ilə rəqabət apararkən, "Facebook" 2012-ci ildə "Instagram"ı 1 milyard dollara satın almışdır."Facebook" həmçinin 2014-cü ildə şifrlənmiş mesajlaşma platforması "WhatsApp"ı 16 milyard dollara satın almışdır.


"Facebook"un ala bilmədiyi bir platforma olan hekayələr xüsusiyyəti ilə məşhurlaşan "Snapchat" 2011-ci ildə istifadəyə verilib. 2013-cü ildə o, "Facebook"un 3 milyard dollarlıq təklifini rədd edib.


Sosial media nəhəngləri siyahısına ən son daxil olan "TikTok" oldu ki, bu da ölkəmizdə çox populyardır. Proqram 2016-cı ildə istifadəyə verilib və geniş musiqi, video redaktə xüsusiyyətləri sayəsində inanılmaz dərəcədə populyarlaşıb.