Facemark.az "Rəqəmsal marketinq və sosial təsir" adlı araşdırma yazını təqdim edir!


Onlayn marketinq daim dəyişən bir mühitdir. Google alqoritmlərini dəyişdikcə oxucuların internetdən istifadə tərzi də dəyişir. Beləliklə, dəyişikliklərlə ayaqlaşmaq yaxşı problem həll etmə bacarıqları və internetin necə işlədiyini yaxşı başa düşmək tələb edir.


Rəqəmsal marketinqdə bir çox insanın etdiyi səhv qısamüddətli maliyyələşdirməyə diqqət yetirməkdir. Onlar investisiyanın qaytarılmasını (ROI) mümkün qədər tez görmək istəyirlər. Bununla bağlı problem ondadır ki, onlayn bazarda tez pul qazanmağa çalışan bir çox saytlar böyümək şansı əldə etmədən tez-tez yoxa çıxan veb saytlardır. İstənilən sürətli böyümə üçün, sizinlə hədəflər qoyacaq bir google reklam şirkəti ilə tərəfdaşlığa baxmalısınız.


Veb saytınızı uzunmüddətli gəlirə çevirmək istəyirsinizsə, onu dərhal böyük bir sıçrayış etməyə çalışmaqdansa, zamanla davamlı olaraq böyüməsi üçün tənzimləməlisiniz. İnternetdə hansı dəyişikliklərin edilməsindən asılı olmayaraq, bu təlimat oxucular və ya Google tərəfindən edilən demək olar ki, hər hansı bir dəyişiklikdə sizə kömək edəcəkdir.


Rəqəmsal Marketinq Planınızı Yaradın


Rəqəmsal marketinq planınız veb saytınıza hər hansı məzmun yerləşdirməzdən əvvəl başlamalıdır. Planınızı yaratmaq üçün açar sözlər araşdırın. Məzmununuz bunun üzərində qurulacaq.


İnternetdə tapdığınız forumlar, sorğular və şikayətlərdən istifadə edərək biznesinizi araşdırın. Müştəriləriniz nə istəyir? Müştəriləriniz hər yerə çatır? Müştərilərinizin nə istədiyini başa düşdükdən sonra məlumatlarınızı tam olaraq harada cəmləməli olduğunuzu araşdıra biləcəksiniz.



Etmək istədiyiniz növbəti şey rəqiblərinizin veb saytlarını və xidmətlərini araşdırmaqdır. Onların açar sözlərində, məzmununda və xidmətlərində boşluqlar tapdığınız zaman marketinqinizi hara yönəltəcəyinizi biləcəksiniz. Axı, təklif edə biləcəyiniz ən yaxşı xidmət tələb olunan, lakin çatdırılmayan xidmətdir.



İndi səylərinizi hara cəmləyəcəyinizi anladığınız üçün əsas məzmununuzu yarada və təklif etdiyinizə ehtiyacı olan insanlarla əlaqələr qurmağa başlaya bilərsiniz.



Marketinq Çərçivənizi Yaradın


Səylərinizi kampaniyanın yaradılmasına yönəltmək cazibədar olsa da, əslində böyümə çərçivələrinin müxtəlif aspektlərinə daha çox diqqət yetirməlisiniz. Bir çox veb sayt sahibləri fəaliyyətdə sıçrayış görür və artan və enən gəlirlərə sahibdirlər. Bunun səbəbi, kampaniyaya əsaslanan marketinqin sabit gəlir gətirməməsidir.


Artıq veb saytınızın və müştərinizin ümumi, davamlı böyüməsinə diqqət yetirdiyiniz üçün gəlirinizi davamlı olaraq artıraraq davamlı, hədəflənmiş insanlar qrupu yaratmağa başlaya bilərsiniz. Bu, investisiyadan müsbət gəlir və illər boyu davam edəcək müsbət gəliri inkişaf etdirməyin ən yaxşı yoludur.


Məzmunu və xidmətləri əsasında güclü təməl quran və sadiq izləyicilər yaradan veb sayt sahiblərinin uzunmüddətli perspektivdə uğur qazanma ehtimalı daha yüksəkdir. Digər tərəfdən, bizneslərini kampaniyalar üzərində quran rəqəmsal marketoloqlar, veb-saytlarının gətirdiyi qeyri-sabit gəlirdən bezməyə və maliyyə cəhətdən pozulmazdan əvvəl imtina etməyə meyllidirlər.