Facemark.az "Brend adları niyə vacibdir?" adlı araşdırma yazını təqdim edir!


Brend adları istehlakçılara biznesin özü və vədləri haqqında çoxlu mesajlar verir.


Yeni bir insanla tanış olanda özümüzü adımızla təqdim edirik. Hər bir cəmiyyətdə nadir hallarda eşitdiyimiz və ya qeyri-adi tapdığımız adlarla yanaşı, klassik və ya tanış adlar da var. Burada markalar adlarını seçərkən bu üstünlüklə biznesin özü haqqında bir çox ipucunu ortaya qoyur. Brend adları istehlakçı qavrayışına təsir edən ilk amillərdən biridir. Brend adını araşdırarkən, qiymətləndirərkən və nəhayət qərar verərkən nəzərə alınmalı olan bəzi xüsusiyyətlər var. İndi onlara qısaca nəzər salaq.


Brend adının istehlakçılar və müştərilər tərəfindən asan tələffüzü və saxlanması brend adlarının kritik xüsusiyyətlərindəndir. Brend adı müəyyən edildikdə və marka işə salındıqda, marka adının təsiri və istehlakçının marka haqqında ilk qavrayışı markanın adı ilə başlayır. Türk mənşəli markalarda bəzən əcnəbi adlara üstünlük verildiyini görsək də, tələffüz baxımından türkcəyə yaxın və asan deyilə bilən adların seçildiyini müşahidə edə bilərik.





Brend adının biznes kimliyini vurğulayan digər amillərlə müqayisədə daha kritik mövqedə olduğunu görürük. Brend adına üstünlük verildikdə onun müəllif hüquqları qorunmalı və qanuni prosedurlar yerinə yetirilməlidir. Brendinizin loqosunu, şüarını və digər brend kimlik elementlərini zamanla yeniləyə bilərsiniz. Ancaq marka adını asanlıqla dəyişdirə bilməzsiniz. Buna görə də brend adının seçimi daha kritik əhəmiyyət kəsb edir.


Brend adına üstünlük verilməsində üçüncü ölçü cəmiyyəti narahat etməyəcək, sosial dəyərlərə zidd olmayacaq bir adın müəyyən edilməsidir. Bilirik ki, xüsusən də sosial medianın təsiri insanların düşündüklərini böyük auditoriyaya elan etmələrini asanlaşdırır. Bu nöqtədə marka adını müsbət və ya mənfi tənqid etmək mümkün ola bilər və bu gündəmi təyin edə bilər. Bu səbəbdən marka və məhsul adlarının seçimində diqqətli olmaq lazımdır.


Amerika Marketinq Assosiasiyasının araşdırmasına görə, 5 hecadan ibarət və 14 hərfi keçməyən brend adlar daha çox xatırlanır. Eyni araşdırmada dil baxımından “K” hərfi olan markaların vurğu baxımından daha güclü olduğu bildirilir. Brend adını seçərkən prosesə strateji, yaradıcı və texniki baxışla baxmaq tövsiyə olunur. Brend adına üstünlük verilsə də, bunu bir strategiya ilə etmək brendin saxlanmasını artıra bilər. Kreativ brend adına sahib olmaq və bu yaradıcılığı yaxşı bir loqo ilə təqdim etmək müsbət təsir göstərə bilər. Nəhayət, brend adını seçərkən sektordakı digər brendləri də təhlil etmək, mümkün ad oxşarlıqlarına yol verməmək və gələcəkdə hüquqi problemlərlə üzləşməmək vacibdir. Markanın hədəf auditoriyasına uyğun ad seçimi də eyni araşdırma nəticəsində irəli sürülən təkliflər sırasındadır.