Facebook nümayəndəsi yüksək bəyanatla çıxış etmişdir və məlum olmuşdur ki, real satışların əhəmiyyətli olmasına görə böyük markalar üçün istinadlar üzrə keçid metrikası o qədər də əhəmiyyətli hesab olunmur. Facebook-da reklam kampaniyasıyla bağlı 1%-dən az bütün alış-verişlər reklam istinadları üzrə keçid edən insanlar tərəfindən həyata keçirilir.


Bu Datalogix analitik şirkətiylə əməkdaşlığın Facebook-da keçirilmiş yeni tədqiqatın nəticəsidir. Facebook analitik bölməsinin rəhbəri ''Bred Smolvud'' bildirdi ki, "Biz kliklərin idarə etdiyi dünyada yaşayırıq". "Kliklərin toplanmasına yönəldilmiş reklam istinadlar üzrə keçid vasitəsilə sürətli satışlara nail olmağa hədəf qoymuş internet mağazaları kimi müəyyən şirkətlər üçün məna daşıyır. Bu üsul böyük markalar üçün tətbiq olunmur".


Həqiqətən də, kiçik biznesin bir çox nümayəndələri Facebook-da reklam imkanları haqqında müsbət fikir bildirsələrdə, böyük markalar sosial şəbəkələrdə reklamlara investiyaların məqsədəuyğunluğunda şübhələri olduğunu ifadə edirlər.


Smolvud-un bildirdiyi kimi, Facebook-un böyük markalara da təklif edəcəyi şeylər də vardır:


Reklamın və bütün məqsədli auditoriyanın əhatə zəmanətinin nümayişləri diqqətlə seçilmiş böyük şirkətlər üçün işin ən effektiv metodikasıdır.


Facebook korporasiyalara kömək etmək niyyətindədir. Şirkət hər konkret reklam kampaniyası üçün nümayişlərin lazımlı tezliyi haqqında analitik informasiyanı verməyə söz verir və beləliklə, marketoloqlar 40% investiya vasitələrin qaytarılmasını artıra biləcəklər.


Smolvud-un sözlərinə görə, böyük markaların bir çox reklam kampaniyaları öz məqsədli auditoriyasının yarısına belə çatmırlar. Lakin optimal əhatəyə nail olduğu halda onların effektivliyi 88% artacaq. Facebook marketoloqları Datalogix-lə əməkdaşlıq sayəsində Facebook-da reklamlarının nəticəsində ortaya çıxan satışların real məlumatlarıyla təchiz etməyə söz verir, bu isə istinadlar üzrə keçid sayından daha da vacib məlumat hesab olunur.


№ 1 sosial şəbəkəsi çətin günlərini yaşayır. Şirkət səhmləri aksiyasının müvəffəqiyyətsiz IPO anından 43% azalmışdır. Şirkətin birjaya çıxışından bir neçə gün əvvəl, böyük korporasiya General Motors bildirmişdir ki, sosial şəbəkənin saytında reklamlara edilən investiyalar özünü doğrultmur. Son zamanlar sosial şəbəkələr reklamçıları effektivliyə inandırmağa çalışırlar. Bu həmçinin axtarış reklamları və mobil reklamlar da daxil olmaqla reklamçıların və bir sıra yeni reklam imkanlarının işə salınmasının səhvləri haqqında izahat kimi hesab olunur.