Facemark.az e-poçt marketinqi haqqında araşdırma yazını təqdim edir!
E-poçt dizaynı üç elementdən ibarətdir: rənglər, şəkillər və tərtibat
Bütün bunlar mail göndərdiyiniz şəxsin diqqətini çəkməyə və onu məzmununuzda saxlamağa kömək edəcək. İnsanların 91%-i yazılı məzmundan daha çox vizual məzmuna üstünlük verir. Üstəlik, şəkillərə sahib olmaq məzmununuzu 80% oxuyacaq dizaynı artıra bilər. Təkcə bu statistikadan dizaynın nə qədər vacib olduğunu və e-poçt marketinq kampaniyalarınıza nə qədər təsir edə biləcəyini görə bilərsiniz.
1. Dizayn insanların oxuma tərzinə necə təsir edir?
Dizayn oxucularınızın bir şey oxumazdan əvvəl görəcəkləri ilk şeydir. Dizaynınız estetik baxımdan gözə xoş gəlmirsə, artıq pis bir başlanğıc etmisiniz. Bəzi istisnalarla belə, oxucunun təcrübəsini yaxşılaşdırmaq və onları məzmununuzu oxumağa davam etməyə təşviq etmək üçün e-poçt dizaynı zamanı müəyyən qaydalar tətbiq olunur.
2. Necə uğurlu e-poçt yazmaq olar?
E-poçtlarınızın yuxarı hissəsinə diqqət yetirin.
E-poçtunuz ilk dəfə açıldıqda, gördükləri məzmununuzun yuxarı yarısıdır.
Onların diqqətini cəlb etmək üçün yuxarı vizual elementlərin ekranınızın böyük hissəsini tutduğuna və dizaynınızdakı hər hansı digər təsvir və ya mətndən daha böyük olduğuna əmin olmalısınız.
İnsanlar bu bölmədən başlığı oxuya biləcəklər, bu o deməkdir ki, onların klikləyib oxumağa davam etməsi üçün yaxşı başlıq yaratmalısınız.
Statistikanın istifadəsi diqqəti cəlb etməyin ən yaxşı yollarından biridir. Sadəcə əmin olun ki, bu, geniş tanınan bir şey deyil, müvafiqdir. Onları təəccübləndirin!
3. E-poçt marketinq kampaniyalarının çoxsaylı vizual elementləri ehtiva etdiyinə əmin olun
Məsələn, insanların diqqətini cəlb etmək üçün dizaynınızın qalan hissəsindən fərqli bir rəng istifadə edən bir başlığınız ola bilər. Bundan əlavə, başlıq və məzmun arasında bir şəkil əlavə edə bilərsiniz. Bu, mətninizi parçalayır, beləliklə, daha vizual olaraq cəlbedici görünür və insanların e-poçt kampaniyanızı oxumasına kömək edir.
4. E-poçtlarınızda yüksək keyfiyyətli şəkillərdən istifadə edin
Kiçik biznes üçün e-poçt dizaynına gəldikdə bu, ən vacib amillərdən biridir. İnsanlar gələnlər qutusunu açanda yüksək keyfiyyətli şəkillər gözləyirlər.
E-poçt marketinq dizaynının biznesiniz üçün nə qədər vacib ola biləcəyini görə bilərsiniz. Dizaynınızda yüksək keyfiyyətli şəkillər, emosional rənglər və müxtəlif vizual elementlərdən istifadə etməklə siz müştəriləriniz üçün unudulmaz təcrübə yarada bilərsiniz ki, bu da onları məzmununuzu oxumağa davam etməyə təşviq edəcək.