Reklam dedikdə ağıla ilk gələn anlayışlardan biri olan hədəf auditoriya nədir, onun brendiniz üçün niyə bu qədər vacib olduğunu heç düşünmüsünüzmü?
Facemark.az hədəf auditoriyası haqqında araşdırma yazını təqdim edir!
Hədəf Auditoriya, bazara çıxarılacaq məhsul və ya xidmətlərin kimə satılacağı üçün yaradılmış statistik məlumatdır və məhsul satmaq istəyən hər bir şəxs satacağı məhsullar üçün konkret hədəf auditoriyası müəyyən etməlidir. Hədəf auditoriyasını təyin edərkən, xüsusən də brendlərin hədəf auditoriyasını müəyyən etmək üçün doğru addımlar atması lazımdır. Brendiniz üçün hədəf auditoriyanı təyin edərkən atacağınız düzgün addımlar uğurlu nəticələrin ortaya çıxmasına imkan verəcəkdir.
Hədəf auditoriyanızı müəyyən etməyin ən asan yolu məhsul və ya xidmətinizi artıq alan, alan və ya ala biləcək icmadan xəbərdar olmaqdır. Bu insanlar kimlərdir, yaş həddi nədir, nəyi sevirlər? Bu kimi sadə suallar verməklə siz auditoriyanızı təhlil edə və fərdiləşdirə bilərsiniz.
Sahənizin bazar araşdırmasına nəzər salın. Bənzər məhsulları nəzərdən keçirin və xüsusiyyətlərini təhlil edin. Düzgün bazar araşdırması sizə sənayedəki boşluqları tapmağa və bu ehtiyacları/xüsusiyyətləri öz məhsulunuza əlavə etməyə imkan verəcək.
Rəqiblərinizi nə dərəcədə yaxşı tanıyırsınız? Onların hədəf auditoriyasını və məhsullarını satarkən nələrə diqqət yetirdiklərini bilirsinizmi? Özünüzü rəqiblərinizlə müqayisə edin, onların hədəf auditoriyasını tanıyın və bazar araşdırması edərək güclü tərəflərinizi vurğulayın.
Bəzi istehlakçılar hədəf auditoriyanıza oxşar xüsusiyyətlərə malik ola bilər, lakin bu, onların alış-veriş edəcəkləri və ya markanızla əlaqə saxlayacaqları demək deyil. Bu qrupu hədəf auditoriyanızla qarışdırmamaq üçün auditoriyanızın xüsusiyyətlərini seçərkən dəqiq olmalısınız. Səhv qrupa marketinq və reklam kampaniyaları markanız üçün effektiv strategiya olmayacaq.
Hədəf auditoriyanızın ən çox vaxt keçirdiyi sosial media platformalarından tanıtımlar etmək bu auditoriyanın sizə çatmasını təmin edəcək ən böyük addımdır. Bu səbəbdən Google Analytics vasitəsilə təyin etdiyiniz hədəf auditoriyanın gündəlik vərdişlərini sınaqdan keçirməli olacaqsınız. Google-un bu tətbiqi sayəsində veb saytınıza gələn insanların demoqrafik məlumatları, istifadə vərdişləri və nə ilə maraqlandıqları kimi bir çox məlumatlar əldə edə bilərsiniz. Google Analytics vasitəsilə hədəf auditoriya analizinizlə bu insanlar üçün kampaniyalar yaradın.