Facemark.az B2B haqqında araşdırma yazını təqdim edir!
B2B - İngiliscə "Business to Business” termini “Biznesdən biznesə” kimi tərcümə olunur. Bu, şirkətlər arası ticarət, marketinq və satış üçün verilən qısa addır. Bu, bir şirkətin məhsul və xidmətlərinin başqa firmaya satıldığı anlamına gəlir.
Reklam agentlikləri B2B üçün mükəmməl bir nümunədir. Reklam agentlikləri müştərisi olduqları şirkətin tələblərinə uyğun olaraq yaradıcı dizaynları istehsal edir və bu dizaynların həyata keçirilməsini təmin edir. Öz məhsulunu başqa bir şirkətə satır.
B2B satışı bütün satışların 70%-dən çoxunu təşkil edir. B2B marketinqdə satış komandası əsas rol oynayır. Burda satış menecerindən daha çox bacarıqlar, satış texnikalarını bilmək tələb olunur. Buraya potensial müştərilərin düzgün seçilməsi, “soyuq telefon zəngi” bacarığı, görüş “almaq” bacarığı, təqdimat bacarığı və s. daxildir. B2B satışda potensial müştəriləri müəyyən etmək daha asandır. Çünki şirkətlər, təşkilatlar haqda məlumat bazası daha sistemli şəkildə mövcud olur, daha əlçatan olur.
B2B marketinqdə satış komandası əsas rol oynayır. Burda satış menecerindən daha çox bacarıqlar, satış texnikalarını bilmək tələb olunur. Buraya potensial müştərilərin düzgün seçilməsi, “soyuq telefon zəngi” bacarığı, görüş “almaq” bacarığı, təqdimat bacarığı və s. daxildir.
Şirkətlərarası alış-verişə əsaslanan biznes modelini həyata keçirmək üçün ilk növbədə hədəf auditoriya müəyyən edilməlidir. Məhsullarınızın hansı sektorlara həll təklif etdiyinə qərar verərək, hədəf auditoriyanızın sərhədlərini çəkməyə başlaya bilərsiniz. Bu mərhələdə təqdim etdiyiniz xidmətin müzakirə olunduğu sektordakı şirkətləri araşdırmaq faydalı olardı. Aşağıdakı mövzuları araşdıraraq fəaliyyətinizin məqsədini müəyyən edə bilərsiniz.
Reklam və marketinq xərclərinin rahatlığı firmalararası satışın üstünlüklərindən biridir. Şirkətlər üçün satış fəaliyyətini həyata keçirərkən, milyonlarla insanın iştirak etdiyi reklam və kommunikasiya fəaliyyətlərinə ehtiyac qalmır. Bu şəkildə uyğun marketinq büdcəsi ilə müştərilərinizə çatmaq mümkündür. IdeaSoft infrastrukturlarından istifadə etməklə siz keyfiyyətli B2B e-ticarət platforması qura və bu üstünlüklərdən yararlana bilərsiniz.
B2B modelindən istifadə edərkən hədəf auditoriyanın müəyyən edilməsi ən vacib məsələlərdən biridir. Satdığınız məhsulları tələb edəcək şirkətləri düzgün müəyyənləşdirməlisiniz. Hədəf auditoriyanız olaraq təyin etdiyiniz bu şirkətlərə istifadə etdikləri ünsiyyət kanalları vasitəsilə çata bilərsiniz. Məhsullarınızı satacağınız şirkətlərə çatarkən şirkətlərin istifadə etdiyi sosial media və rəqəmsal nəşrlərdən də yararlana bilərsiniz. Auditoriyanız və auditoriyanıza çatacağınız kanallar haqqında aydın olduqdan sonra rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərinə başlaya bilərsiniz. Tanıtım fəaliyyətləri daha çox şirkətə çatmağınıza kömək edir. Nəhayət, hədəf auditoriyanıza məhsul və xidmətləriniz haqqında ən dəqiq məlumatı verməlisiniz. E-ticarət saytınız varsa, məhsullar üçün keyfiyyətli məhsul fotoşəkillərindən istifadə etməyə diqqət yetirməlisiniz.
B2B sahəsində fəaliyyət göstərən şirkətlər əsasən bir-birinin xidmətlərini təkmilləşdirmək prinsipi ilə işləyirlər. B2B biznes modelinin ortaya çıxdığı əsas vəziyyətlər bunlardır:
Xammal ticarəti: Bir müəssisə istehsal prosesi zamanı ehtiyac duyduğu məhsulları başqa bir müəssisədən təmin edir. Nümunə: Ayaqqabı istehsalı şirkəti dəri topdansatışdan məhsul alır.
Əməliyyat səbəbləri ilə qurulan əməkdaşlıqlar: Biznes öz səlahiyyətlərinin kifayət etmədiyi bir nöqtədə başqa bir işdən dəstək ala bilər. Nümunə: İnsan resursları sahəsində qeyri-adekvat olan bir iş bu sahədə məsləhət xidmətləri göstərən müəssisə ilə işləyir.
Topdan satıcı-pərakəndə biznes modeli: Biznes məhsullarını pərakəndə biznesə topdan sata bilər. Nümunə: Baqqal zəncirlərinin bir çox fərqli məhsul xəttində təchizatçılarla əməkdaşlığı.