Facemark.az "The Economist" siyasi-iqtisadi jurnalı haqqında araşdırma yazını təqdim edir!


"The Economist" demitab formatında çap olunan və cari hadisələr, beynəlxalq biznes, siyasət, texnologiya və mədəniyyətə diqqət yetirən rəqəmsal olaraq nəşr olunan həftəlik Britaniya qəzetidir. Londonda yerləşən qəzet ABŞ-da, eləcə də kontinental Avropa, Asiya və Yaxın Şərqin böyük şəhərlərində əsas redaksiyaları olan "The Economist Group"a məxsusdur. 2019-cu ildə onun orta qlobal çap tirajı 909,476-dan çox olub. Bu rəqəmsal mövcudluğu ilə birlikdə 1,6 milyondan çox olur. Sosial media platformalarında, 2016-cı ilə kimi, 35 milyon auditoriyaya çatır. Qəzet həm tənqid, həm də bəyənmə üçün orijinal reportajdan daha çox data jurnalistikasına və təhlilə diqqət yetirir.





1843-cü ildə əsası qoyulan "The Economist" jurnalı ilk dəfə Şotlandiyalı iqtisadçı Ceyms Uilson tərəfindən idxal tarifləri sistemi olan Britaniya Qarğıdalı Qanunlarının (1815-1846) ləğvinə dəstək toplamaq üçün nəşr edilib. Zaman keçdikcə qəzetin əhatə dairəsi siyasi iqtisadda daha da genişləndi və nəhayət, cari hadisələr, maliyyə, ticarət və Britaniya siyasəti haqqında məqalələr dərc etməyə başladı. 20-ci əsrin ortalarından axırlarına qədər o, öz tərtibatını və formatını xeyli genişləndirdi, rəy sütunları, xüsusi hesabatlar, siyasi cizgi filmləri, oxucu məktubları, örtük hekayələri, sənət tənqidi, kitab icmalları və texnologiya xüsusiyyətləri əlavə etdi. Kağız tez-tez yanğınsöndürmə maşınının qırmızı lövhəsi və təsvirli, aktual örtükləri ilə tanınır. Ayrı-ayrı məqalələr anonim şəkildə, heç bir sətir qoyulmadan yazılır ki, məqalə bir kollektiv səs kimi çıxış etsin.





"The Economist"in redaktor mövqeyi ilk növbədə klassik, sosial və xüsusilə iqtisadi liberalizm ətrafında fırlanır. Qurulduğu gündən bu yana radikal mərkəzçiliyi dəstəkləyib, mərkəzçi siyasəti saxlayan siyasətlərə və hökumətlərə üstünlük verib. Qəzet adətən iqtisadi liberalizmi, xüsusilə də azad bazarları, azad ticarəti, azad immiqrasiyanı, tənzimləməni və qloballaşmanı müdafiə edir. Açıq-aşkar redaksiya mövqeyinə baxmayaraq, o, az xəbərdarlığa malik olmaqla yanaşı, ciddi faktların yoxlanılması və ciddi surətdə redaktə edilməsi kimi görünür. Onun geniş söz oyunu, yüksək abunə qiymətləri və əhatə dairəsinin dərinliyi kağızı həm müsbət, həm də mənfi mənalar çəkərək yüksək gəlirli və təhsilli oxucu kütləsi ilə əlaqələnirdi.