Facemark.az Filip Kotler haqqında araşdırma yazını təqdim edir!
Dr. Filip Kotler 27 may 1931-ci ildə Çikaqoda anadan olub. Şimal-Qərb Universitetinin Kelloqq İdarəetmə Məktəbinin müəllimidir. Avropa İdarəetmə Mərkəzi tərəfindən "marketinqin strateji tətbiqi üzrə dünyanın ən qabaqcıl eksperti" olaraq elan edilib. O, həmçinin rəqəmsal marketinqin ən mühüm qabaqcıllarından biri hesab olunur. Kotler fərdlərə və qruplara davranışlarını daha sağlam və təhlükəsiz həyat tərzinə doğru dəyişməyə kömək edən sosial marketinq sahəsini yaratmağa kömək edib. O, həmçinin tələb səviyyəsini azaltmaq vəzifəsinə kömək etmək üçün "demarketinq" konsepsiyasını yaradaraq "istehsalçılar", "atmosferlər" və "sosial marketinq" anlayışlarını inkişaf etdirib. O, bir çox alimlər tərəfindən "Müasir marketinqin atası" kimi təriflənir.
Dr. Kotler ilk nəşr olunan “Marketinq İdarəetmə” kitabının müəllifidir. Bunlardan başqa Dr. Kotlerin “Harvard Business Review”, “Sloan Management Review”, “Business Horizons”, “California Management Review” və “Journal of Marketing” kimi tanınmış nəşrlərdə dərc edilmiş yüzlərlə məqaləsi var.
Kotler Marketing Group (KMG) konsaltinq şirkəti vasitəsilə Dr. Kotler IBM, “Michelin”, “Bank of America”, “Merck”, “General Electric”, “Honeywell və Motorol”a da daxil olmaqla "Marketinq Strategiyası və Planlaşdırma", Marketinqin təşkili" və "Beynəlxalq Marketinq" sahələrində bir çox tanınmış şirkətlərə məsləhətlər verib. Kotlerin son əsəri iqtisadi ədalət və kapitalizmin çatışmazlıqları üzərində dayanır. O, 2015-ci ildə Kapitalizmlə Mübarizə: Problemli İqtisadi Sistem üçün Həqiqi Həll yolları, 2016-cı ildə Demokratiya Tənəzzül: Gələcəyini Yenidən Qurulması, 2019-cu ildə “Ümumi Yaxşılığın İnkişafı” və 2018-ci ildə Brend Aktivizmi: Məqsəddən Fəaliyyətə kitablarını nəşr etdi.