Hər bir müştərinin fərqli gözləntiləri və istəkləri var. Buna görə də həm xidmət təminatçıları, həm də məhsul satıcıları müştərilərin bu unikal istək və gözləntilərinə cavab verməlidirlər. Bununla belə, ayda 1000 müştərisi olan şirkət üçün hər bir müştərini fərdi şəkildə idarə etmək çətin bir proses ola bilər.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Müştəri növünə görə satış necə müəyyən edilir?" adlı araşdırma yazını təqdim edir!


Müştəri Seqmentasiyası nədir?


Müştəri seqmentasiyası müəyyən ümumi xüsusiyyətlərə malik müştərilərin vahid dam altında toplanması kimi ifadə edilə bilər. Bir növ, müştəri növünə görə satış və marketinq fəaliyyətlərinin icrası olaraq da təyin olunur. Seqmentasiya müştərilər və hədəflənmiş satış və marketinq səyləri haqqında daha çox məlumat əldə etməyə imkan verir.


Müştərini təhlil etmədən satış strategiyasını hazırlamayın


Satış strategiyanızı hazırlayarkən daha çox analitik və dataya əsaslanan yanaşmanı sınayın. Müştəri tipi təhlilinin aparılması, düzgün satış metodu ilə doğru müştəriyə yaxınlaşmağa imkan verir. Məsələn, xəz əleyhinə istehlakçının heyvansevər olması ehtimalı var. Bir kosmetik brendin sahibisinizsə, bu istehlakçılara "Cruelty-free" məhsullarınızı təqdim etməyə cəhd edə bilərsiniz. Müştərilərinizdən əldə etdiyiniz bütün məlumatlar satış və marketinq yanaşmanızı yaratmağa və təkmilləşdirməyə kömək edəcək.


Müştəri növünü fərqləndirərkən hansı məlumatlardan istifadə olunur?


Müştəri seqmentasiyası prosesində istifadə edəcəyiniz məlumatlar satış və marketinq prosesinizin uğurunu müəyyən edəcək. E-ticarət saytınızı və ya veb saytınızı ziyarət edən istifadəçilərdən fikir toplamağa çalışın. Siz bu məlumatları kukilər və formalar vasitəsilə toplaya bilərsiniz. Bu prosesdə istifadə edə biləcəyiniz bəzi məlumatlar bunlardır:


Müştərinin demoqrafik məlumatları (yaş, cins, peşə, ailə vəziyyəti)


Yer (ölkə, şəhər)


E-ticarət saytında həyata keçirilən davranışlar (alış-veriş, səbətə məhsul əlavə etmək)


Müştərinin dəyərləri, maraqları, şəxsiyyəti


Cihaz növü (noutbuk, masaüstü kompüter, telefon, planşet)


Brauzer növü (məsələn, "Chrome", "Opera", "Internet Explorer")


Tələb olunan məhsul və xidmətlər


Siz bu məlumatları tək və ya birlikdə istifadə edə bilərsiniz. Məsələn, demoqrafik məlumatlar demoqrafik seqmentləşdirmədə fayda versə də, psixoloji seqmentasiyada müştərinin dəyərləri, maraqları və şəxsiyyəti də fayda verəcəkdir. Digər tərəfdən, cihaz növü və brauzer növü davranış seqmentasiyası üçün də istifadə edilə bilər. Bütün bunların sayəsində siz müştərilərinizi cəlb edən düzgün satış və marketinq üsullarını tapa bilərsiniz.


Müştərilərinizi düzgün qruplaşdırmaq bir çox cəhətdən faydalı olacaq. Düzgün seqmentləşdirmə marketinq büdcənizdən səmərəli istifadə etməyə imkan verir. Seqmentləşdirmə ilə təklif etdiyiniz məhsul və xidmətlərlə hansı müştərilərin maraqlandığını müəyyən edə bilərsiniz. Daha sonra marketinq büdcənizi bu müştərilərə ayıra və daha yüksək dönüşüm nisbətlərinə nail ola bilərsiniz. Müştərilərinizin ehtiyaclarını tam və dəqiq qarşılamaq müştəri məmnuniyyətini artırmağa imkan verəcək. Müştəri məmnunluğunun artırılması müştəri sədaqəti və hətta brendin müdafiəsi ilə nəticələnə bilər. Siz əldə etdiyiniz məlumatları məhsul və xidmətin inkişaf prosesində istifadə edə bilərsiniz. Müştəri seqmentlərinə görə gözləntiləri və istəkləri qiymətləndirərək onları məhsul və ya xidmətlərinizə əlavə edə bilərsiniz.