Facemark.az xarici mənbəyə istinadən PPC Marketinq haqqında araşdırma yazını təqdim edir!
PPC Marketinq, istifadəçi reklamlarından birini kliklədikdə reklam verənlərin ödəniş etdiyi onlayn reklam modelidir.
PPC reklamlarının müxtəlif növləri olsa da, ən çox yayılmış növlərdən biri ödənişli axtarış reklamıdır. Bu reklamlar insanlar Google kimi bir axtarış motorundan istifadə edərək onlayn nəsə axtardıqda, xüsusən də kommersiya axtarışları edərkən və ya almaq üçün nəsə axtararkən görünür. Reklam mövzusunun axtarışı mobil axtarışdan (yaxınlıqdakı pizzacıya telefon zəngi) yerli xidmət zənginə (ən yaxın diş həkimi və ya santexnika) və xüsusi günlərdə hədiyyə axtarışı (analar günü çiçəkləri) kimi çox spesifik axtarışa qədər hər şeyi əhatə edir. boru istehsalçısı. ehtiva edə bilər. Axtarış şəbəkəsində bu və buna bənzər axtarışlarda rastlaşdığınız reklamlar klik başına ödəniş tələb edir.
PPC (Klik başına ödəmə) reklamında, reklam yayımlayan müəssisələrdən yalnız istifadəçi həqiqətən öz reklamına klik etdikdə ödəniş alınır, buna görə də "klik başına ödəmə" termini yaranır.
PPC Marketinqinin üstünlükləri nələrdir?
Yüksək nəticə: Reklamlarınız təsdiqlənən kimi hədəf auditoriyanıza çatır.
Qabaqcıl hədəfləmə: Siz reklamlarınızı kimin görüb klikləməsində yüksək səviyyədə uğur əldə edirsiniz. Siz kampaniyanızın uğurunu tez bir zamanda izləyə və müxtəlif üsullarla investisiya gəlirinizi dəqiq ölçə bilərsiniz.
Yüksək təəssüratlar: Reklamlarınız çox ciddi auditoriyaya göstərilir, lakin siz yalnız reklamlarınız kliklədikdə ödəniş edirsiniz. İstədiyiniz ölkədə, istədiyiniz vaxtda istədiyiniz auditoriyaya reklamlarınızı dərhal göstərə və ya kampaniyalarınızı dayandıra bilərsiniz.
PPC Marketinqinin Dezavantajları Nələrdir?
Hər klik üçün pul ödəməlisiniz, bu da taleyinizi reklam platformasının əlinə buraxdığınız deməkdir. Reklamçılar artdıqca, xərcləriniz də artır. Bu gün idarə etdiyimiz qlobal müştərilərin bəziləri Amerika, İngiltərə və Yaponiya kimi bazarlarda klik başına 10-15 dollara qədər klik xərcləri ilə qarşılaşa bilər.