Ötən il "Black Friday" günü 4,2 milyon məhsul satılıb. Araşdırmalara görə ən çox satış vaxtı 17.00-19.30 arası olarkən, alıcıların orta yaşı 25-34 idi.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir.


Ən çox seçilən marketinq kanalı olaraq, e-poçt vasitəsilə müştərilərə diqqət göstərdiyinizi və fayda verdiyinizi göstərin. Ad günü və kampaniya e-poçtları müştərilərlə ünsiyyəti gücləndirir.


Siz müştərilərə səbətindəki məhsulu, trendləri, oxşar məhsulları unutduqları barədə xatırlatmalar göstərə bilərsiniz. Stoku azalan məhsullara diqqət çəkə və müştəriyə əvvəlki alış-verişlərinə görə tamamlayıcı məhsullar təklif edə bilərsiniz.



Kliklənə bilən bildirişlər göndərin. Bu yolla siz yeni üzvlərin və ziyarətçilərin sayını artıra bilərsiniz. "Black Friday" üçün xatırlatmalar və xüsusi endirimlər kimi bildirişlərlə müştərilərinizi yönləndirə bilərsiniz. Siz "WebPush" hesabatlarına ətraflı baxa və kampaniyanın icrasına nəzarət edə bilərsiniz.



Doğru sözlərin göstərilməsi satışa 20% təsir edir. Daha əvvəl saytı ziyarət edən müştərilərin yüzdə 43-ü axtarış butonuna yönəlib. Məşhur kateqoriyaları və ya vurğulamaq istədiyiniz məhsulları "Personalized Search" ilə yönləndirə bilərsiniz.



Alternativ məhsulları göstərmək və təkliflər vermək müştərilərinizin satın alma qərarlarına təsir edir. Ən çox satılanları, oxşar məhsulları, buna baxanları, eləcə də onları alan alıcıları aktivləşdirən və onları alış qərarına yönəldən süni intellektə əsaslanan tövsiyə butonundan istifadə edə bilərsiniz.



Müştərilərinizi kampaniyalar haqqında məlumatlandırmaq üçün "Insta Story" istifadə edin. Bununla öz məhsulunuzu, kampaniyanızı və ya bildirişlərinizi saytınıza köçürə və vurğulaya bilərsiniz.