Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!
Alış-veriş zamanı və ya alış-verişdən sonra yaranan problemlərin və sual işarələrinin alıcısı daha çox səsli cavab sistemləri və ya chatbotlardır. Müştəri təcrübəsi baxımından bir çox rahatlıq gətirən süni intellekt getdikcə alış-verişin böyük bir hissəsinə çevrilir, lakin istehlakçılar bu vəziyyətdən çox da məmnun deyillər.
"OnePoll"un "Internova Travel Group" adından apardığı və 2000 nəfərin iştirak etdiyi araşdırma göstərir ki, istehlakçılar onlayn satış məsləhətçisi ilə deyil, real şəxslə işləmək istəyirlər. İştirakçıların yüzdə 70-nin texnologiyadan daha çox insanlara güvəndiyini ifadə etdiyi araşdırmanın diqqətəlayiq nəticələri belədir:
1. Respondentlərin 74 faizi razılaşır ki, biz son on ildə kompüterlərdən, botlardan, alqoritmlərdən və avtomatlaşdırılmış sistemlərdən həddən artıq asılı olmuşuq.
2. 73 faiz yaxın 10 ildə daha çox avtomatlaşdırılmış sistemlər görəcəyimizə inansa da, 70 faiz alış-veriş zamanı qarşılarında qanlı insanları görmək istəyir.
3. Respondentlərin təxminən üçdə ikisi real satıcı ilə ünsiyyətdə olduqları zaman özlərini daha yaxşı hiss etdiklərini deyirlər.
4. Məhsul əsasında ev (55 faiz) və avtomobil (52 faiz) texnologiyadan çox insanlardan kömək almağa üstünlük verənlər arasındadır.
5. Həqiqi satıcının işə götürülməsinin faydaları səmərəlilik və rahatlığa əsaslanır. Respondentlərin 55 faizi canlı insanlardan daha ətraflı məlumat ala bildiklərini deyir. Sifariş izləmə ilə bağlı təqibə dair suallar vermək (47 faiz) və süni intellektin verdiyi avtomatik cavablardan daha çox cavab almaq (yüzdə 41) bu üstünlüklər arasındadır.