Facemark.az xarici mənbəyə istinadən SuperApp haqqında araşdırma yazını təqdim edir!
Super App konsepsiyası ilə ilk dəfə 2010-cu ildə Blackberry-nin qurucusu Mike Lazaridis vasitəsilə tanış olmuşuq. Bir çox məhsul və xidmətlərin bir araya gəldiyi portallar Super App adlanır. Mike Lazaridis Super App-i belə tərif edir: “Bu, insanların hər gün istifadə edəcəyi bir çox problemsiz, inteqrasiya olunmuş və kontekstli tətbiqlərlə səmərəli təcrübə təqdim etməyə yönəlmiş qapalı ekosistemdir”. Başqa sözlə, tətbiqin əsas məqsədi gündəlik ehtiyaclarını asanlıqla qarşılamaq üçün bir ekosistem daxilində bir çox xidmətlər təklif edərək istifadəçiyə ən yaxşı təcrübə təqdim etməkdir. Tətbiqin super kimi təyin olunması üçün onun ən azı iki fərqli xüsusiyyəti olmalıdır. Məsələn, mesajlaşma xüsusiyyəti olan bir tətbiqdə elektron pul kisəsi və onlayn alış-veriş funksiyasının olması onu Supper Tətbiqi edir.
Bütün dünyada daha çox yayılan bu yeni nəsil texnologiya xüsusilə maliyyə sahələrində rahatlıq təmin edir. Mesajlaşma, alış-veriş və maliyyə kimi müxtəlif xidmətlərin tək bir tətbiq vasitəsilə həyata keçirilə bilməsi, tətbiq zibilxanasına çevrilmiş telefonlar üçün inqilab edicidir.
Ənənəvi maliyyə sistemləri əvəzinə istifadə edilən bu tətbiqlər istifadəçilərinə bir çox yeniliklər və rahatlıqlar gətirir. Maliyyə nizamının yenidən formalaşdırılmasında təsirli olan bu yeni sistem bütün maliyyə texnologiyalarını bir alətlə idarə etməyə imkan verir. Super Tətbiq tez-tez İnternet vasitəsilə ticarət edənlər və ya bizneslərini İnternetdə aparan şəxslər və ya təşkilatlar üçün istifadə olunur.
Super Tətbiq ilk növbədə Asiyada yüksəlməyə başladı. Çində mesajlaşma xüsusiyyətinə malik iki sosial media tətbiqi prosesə alış-veriş, otel rezervasiyası, film biletləri və pul köçürmələri kimi fərqli xidmətlər əlavə edərək Super Tətbiqə çevrildi. Sinqapurda yerləşən avtomobil paylaşma proqramı, digər tərəfdən, yemək və içki, götürmə xidmətləri və s. Fərqli xidmətlər əlavə etməklə o, Super Tətbiq səyahətinə başlayır.