Facemark.az xarici mənbəyə istinadən qlobal markalaşma haqında araşdırma yazını təqdim edir!


Qloballaşmaq bazar payını artırmaq və böyümək istəyən brendlər üçün ən təsirli yollardan biridir. Müxtəlif bölgələrdəki bazarlara daxil olmaq və qlobal brend olma yolunda addım atmaq istəyən brendlərin uğur qazanması üçün bəzi amillərə diqqət yetirməsi lazımdır. Brendinizi qlobal miqyasda daşıyarkən nələrə diqqət etməlisiniz?


Brendin qloballaşması və onun hüdudlarından kənara çıxa bilməsi və yeni bazarlara çıxması bir çox üstünlüklər gətirir. Bu üstünlüklərə sahib olmaq üçün brendinizi qlobal miqyasda açarkən diqqət etməli olduğunuz bəzi elementlər var.


Qlobal brend olmağın ən mühüm meyarı hədəf auditoriyanızın davranış və istəklərini çox yaxşı analiz etməkdir. Artıq sizin məhsulunuzu almış müştəri həmin məhsulu başqa ölkədə almaq istəməyə bilər. Beləliklə, məhsulunuz həmin ölkəyə müraciət etməyə bilər. Buna görə də, müştəri bazanızı nəzərdən keçirərkən, yalnız hazırda satdığınız bölgəyə görə deyil, qlobal olaraq da düşünməlisiniz. Bu sayədə dünyanın istənilən yerində effektiv satış prosesi həyata keçirə bilərsiniz.


Brendin düzgün yerləşdirilməsi rəqabətinizi ölçməyə və sonra rəqabət üstünlüyü və ya mənfi cəhətlərini görməyə imkan verir. Girmək istədiyiniz bazarda eyni məhsul və ya xidmətləri satan kimsə varmı? Misal üçün; Əgər idman zalı çantaları satırsınızsa, orada insanların bu tələbi haradan əldə etdiyinə baxın. Brendinizi bu yerlərə görə lokallaşdırın. Misal üçün; Əgər siz normalda lüks məhsullar satırsınızsa, lakin insanlar sizdən bir səviyyə aşağı lüks məhsullarla ehtiyaclarını qarşılayırsa, markanızı buna uyğun olaraq yerləşdirməli və hərəkətlərinizi etməli, reklam və marketinq planlarınızı buna uyğun formalaşdırmalısınız.


Siz daxil olacağınız yerli bazarın tələblərinə uyğun olaraq məhsul və ya xidmətlərinizi genişləndirməlisiniz. A bazarında satdığınız məhsulların çeşidi B bazarında satdığınız məhsulların müxtəlifliyi ilə eyni olmamalıdır. Bazarın ehtiyaclarını daha geniş perspektivdən görməyə çalışın. Məhsul çeşidinizi artırdığınız halda, bazara girməzdən əvvəl markanızı da buna uyğun tənzimləməlisiniz. Misal üçün; Əgər qələm istehsalçısısınızsa və silgini daha sonra portfelinizə əlavə etmək istəyirsinizsə, bazara iki və daha çox məhsulu əhatə edəcək marka adı ilə daxil olmalısınız.