Facemark.az xarici mənbəyə istinadən Facebook platformasında satışlarıı artıracaq amillər haqqında araşdırma yazını təqdim edir!


Facebook bu gün rəqəmsal marketinq kampaniyanıza daxil edə biləcəyiniz ən populyar sosial media platformalarından biridir. Bu platformada satışlarını artırmaq və daha çox gəlir əldə etmək üçün yol axtaran müəssisələr müxtəlif strategiyalar axtarırlar. Bəs, Facebook platformasında satışları artırmaq üçün nə etmək lazımdır?


Facebookda satışlarını artırmaq istəyən müəssisələr ilk növbədə müntəzəm paylaşımlara fikir verməlidir. Platformanın alqoritmi daim dəyişir və müntəzəm yazıları olan hesablar ön plana çıxır. Bunun üçün siz yazılarınız üçün sosial media təqvimi yarada və paylaşım mətninizi və istifadə edəcəyiniz hashtagları bu təqvimə əlavə edə bilərsiniz.


Videolar Facebookda, eləcə də digər sosial media platformalarında ən populyar məzmunlardan biridir. Araşdırmaya görə, videolar digər yazı növləri ilə müqayisədə 59% daha çox istifadəçi cəlb edir. Bu, əsasən, illər ərzində smartfon istifadəçilərinin artması ilə əlaqədardır. Hər il mobil video istehlakı əvvəlki illə müqayisədə 100%-dən çox artır.


Satışlarınızı artırmaq üçün video məzmunu hazırlayarkən, siz həmçinin təfərrüatlara daxil olan əlavə mətn və veb saytınıza keçidlər daxil etməlisiniz. Bu, videoya baxdıqdan dərhal sonra ziyarətçinin veb saytınıza daxil olma şansını artıracaq. Yadda saxlamaq lazımdır ki, canlı video məzmunu da əla qarşılıqlı əlaqə yaradır. Facebook Live ilə siz izləyicilərin sizinlə yayımda əlaqə saxlamasına və satışlarınızı artırmasına şərait yarada bilərsiniz.


Demək olar ki, hər kəs Facebook reklamlarının nə qədər güclü olduğunu bilir. Buna görə də onları Facebook satışlarını artırmaq üçün məsləhətlərdə görmək sürpriz olmaz. Aylıq 2,5 milyard istifadəçi bazası olan Facebook-un reklamlarının bu qədər təsirli olmasının səbəbi platformanın hər bir istifadəçi haqqında çoxlu məlumat toplamasıdır. Bu, reklamları çox spesifik auditoriyalara təqdim etməyə imkan verir və bu, reklamları təqdim etmək üçün yüksək effektiv üsuldur. Bu platformada reklam edərkən əməl etməli olduğunuz addımlar bunlardır:


1. Reklam olaraq təklif edəcəyiniz məhsul və ya xidmətlər üçün postunuzu yaradın.


2. Müvafiq postda yer alan məhsul və ya xidmətlərin hədəf auditoriyasını müəyyən edin.


3. Reklam növünüzü seçin. Bu cür reklamlar vebsaytınıza ziyarətçi və ya bəyənmə qazanmağa kömək edə bilər.


4. Reklamın neçə gün davam edəcəyini müəyyənləşdirin.


5. Reklam büdcənizi müəyyən etdikdən sonra reklamınızı dərc edin.


Reklamınızı Facebook-da dərc etdikdən sonra reklam statistikasını izləyə və bununla da reklamlarınızla bağlı tədbirləri daha rahat edə bilərsiniz.