Facemark.az xarici mənbəyə istinadən rəqəmsal transformasiya haqqında araşdırma yazını təqdim edir!


Bu gün brendlər müştərilərin dəyişən gözlənti və tələblərinə ən yaxşı xidmət göstərmək üçün öz strategiyalarını və əməliyyatlarını təkmilləşdirməli olurlar.Bu nöqtədə rəqəmsal transformasiyaya müraciət etmək, dövrə uyğunlaşmaq və biznesi artırmaq çox vacibdir. həcm. Beləliklə, brendinizi rəqəmsal transformasiyaya necə hazırlaya bilərsiniz?


Rəqəmsal transformasiya, müştərilərin ehtiyaclarını daha yaxşı ödəmək üçün brendlərin əməliyyatlarının tam rəqəmsal sistemlərə keçməsi prosesi kimi müəyyən edilə bilər. Bu proses boyu rəqəmsal texnologiyalar brendin əsas strategiyasına nüfuz edir, marketinq, satış, müştəri xidməti və maliyyə komandalarına daha effektiv birlikdə işləməyə və daha cəlbedici məhsul və xidmətlər təklif etməyə imkan verir.


Rəqəmsal transformasiyanın seçimdən çox zərurət olduğunu söyləyə bilərik. Brendlər və şirkətlər bütün prosesləri və biznes üsullarını nəzərdən keçirməli və lazım gələrsə, yenidən müəyyən etməlidirlər. Bu nöqtədə rəqəmsal çevrilmə; Bu, brendlərə sistemlərini avtomatlaşdırmağa, səmərəliliyi və effektivliyi artırmağa, pula qənaət etməyə və bizneslərini inkişaf etdirməyə imkan verir. Bundan əlavə; O, süni intellekt, maşın öyrənməsi və dərin öyrənmə kimi alqoritmlərlə böyük verilənlərin təhlilini asanlaşdırır.


Biznes Modelinizi Analiz Edin


Rəqəmsal transformasiya ərəfəsində biznes modelinizi tənzimləmək şirkətinizi gələcək dəyişikliklərə hazırlamaq üçün təsirli bir yoldur. Bu modeli yaxşı analiz etmədən addımlar atmaq səhv diaqnozlar qoymağınıza və beləliklə də markanıza zərər verə bilər. Rəqəmsal transformasiyanın bir proses olduğunu və onun daim inkişaf etdiyini nəzərə almalı və işçilərin, investorların və istehlakçıların rəylərini izləməlisiniz.


Brendiniz rəqəmsal transformasiyanı əhatə etdiyi üçün komandanıza yeni texnologiya mərkəzli bacarıqları öyrənmək üçün imkanlar, təlimlər və resurslar təqdim edin. İşdəki rolları və iş təsvirləri haqqında məlumat verərək komandanızı gücləndirin. Dəyişikliklərlə uğurlu ola biləcəklərinə əmin olmaqda onlara kömək edin. Bu arada, komandanıza nümunə göstərin və dəyişikliyi qəbul edin.


Yeni texniki alətləri və ya prosesləri avtomatlaşdırmadan əvvəl onların brendinizə tam uyğun olduğundan əmin olun. Səhv strategiyalar məqsədinizə çatmağınıza mane ola bilər. Buna görə də, seçdiyiniz vasitələr səmərəlilik və effektivlik baxımından prosesi asanlaşdıran həllər təklif etməlidir. Komandanızın işləməsini və müştərilərinizə daha yaxşı xidmət göstərməsini təmin edəcək bu vasitələrin brend mədəniyyətinizə uyğun olub olmadığını mütləq yoxlayın.


İşə qəbul prosesində texnologiyadan istifadə edin


Rəqəmsal transformasiya ilə şirkətiniz bütün işə götürmə və işə götürmə ehtiyaclarını uzaqdan idarə edə, prosesi sürətləndirə və lazım gəldikdə daha effektiv edə bilər. Bu prosesi rəqəmsallaşdırmağın bir neçə yolu var. Məsələn: Namizədlərə və yeni işə götürülənlərə əsas sənədləri göndərmək və onların imzalarını əldə etmək üçün rəqəmsal sənəd imzalama platformalarından istifadə edə bilərsiniz. Siz ixtisaslı namizədlərdən ibarət hovuz yaratmaq və müsahibə və qiymətləndirmə prosesi zamanı ərizəçiləri izləmək üçün namizəd izləmə sistemlərindən və müştəri münasibətlərinin idarə olunması proqramından istifadə edə bilərsiniz. Bundan əlavə, siz "Zoom", "Google Hangouts" və ya oxşar proqram təminatı ilə video zənglər edə bilərsiniz.