Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!


Düzgün e-poçt marketinqi etmək həmişə asan olmur. Təkcə e-poçt marketinqinə yeni başlayanlar deyil, hətta bu mövzuda mütəxəssis olanlar belə müxtəlif səhvlər edərək uğursuz cəhdlər edə bilər.


Əlaqəsiz mövzu başlığından istifadə etmək


Mövzu sətri insanların e-poçtunuzda gördükləri ilk amildir və o, əhəmiyyətsizdirsə və ya istifadəçini cəlb etmirsə, göndərdiyiniz e-poçt yəqin ki, faydasızdır. Unutmamalısınız ki, mövzu başlığı istifadəçilər üçün “clickbait”dir. Yaxşı bir mövzu xətti yaratmaq, demək olar ki, e-poçtun məzmunu qədər vacibdir (lakin hər ikisi ehtiyatla edilməlidir). Bir sözlə, düzgün və uyğun başlığın olmaması e-poçt marketinqində edə biləcəyiniz ən böyük səhvlərdən biridir və nəticədə e-poçtunuz oxunmadan “zibil qutusuna” düşəcək.


E-poçtları yalnız kompüterdə oxuna bilən etmək


Təəssüf ki, e-poçt marketinqində ən çox yayılmış səhv hələ də mobil telefona kifayət qədər diqqət yetirməməkdir. E-poçt marketinqi üçün mobil telefonun nə qədər vacib olduğunu göstərən yüzlərlə araşdırma nümunəsi var. Araşdırmalara görə, daxil olan elektron məktubların yarıdan çoxu kompüterdə deyil, mobil telefon və planşetlərdə “ilk oxunur”. Yəni göndərdiyimiz e-poçtların hər platformadan oxunaqlı olması çox əhəmiyyətli bir məqamdır. E-poçtlarınızı dizayn edərkən diqqət etməli olduğunuz məqam onların mobil cihazlarda oxuna bilməsidir. Əlbəttə ki, o, kompüterdən də oxunmalıdır, lakin mobil cihazlarda onun görünməsinə mane olacaq heç bir şey əlavə etməməlisiniz.


Müştəri ilə empati qura bilməmək


Müştərinin ehtiyacları üçün e-poçt hazırlamaq asan məsələ deyil. Müştəri seqmentasiyası üzrə; Müştəri üçün düzgün məzmun təqdim etmək, diqqəti cəlb edən kampaniyalar hazırlamaq, ad günü və ya salamlama e-poçtları kimi avtomatlaşdırmadan istifadə etmək kimi bir çox komponenti nəzərə almalısınız. Etdiyiniz bu cür iş sayəsində səmərəli e-poçt marketinqi edə bilərsiniz, lakin bəzən şirkətlər müştəriyə diqqət yetirməkdənsə, e-poçtda özləri haqqında danışmağa üstünlük verirlər. Bəli, siz müştərinin hərəkətə keçməsini istəyirsiniz, lakin onun diqqətini cəlb etmədən onları itirməməlisiniz. E-poçtlarda, şirkətinizin nə qədər böyük və böyük olduğunu (bəli, biz bilirik) söyləməzdən əvvəl müştərinin və ya aparıcının nə ilə maraqlandığı barədə məzmunu daxil etməyinizə əmin olun.


Çox Uzun E-poçtların Hazırlanması


Qeyd etdiyimiz digər səhvlər kimi, bu da səhvdir, lakin qarşısını almaq üçün ən asanıdır. Oxucular hədəflədiyiniz mesajı alana qədər səhifəni aşağı sürüşdürməkdən narahat olmamalıdırlar. Mövzu artıq maraqlıdırsa, o, mesajınızın üzərinə klikləyəcək və veb saytınızdan ətraflı məlumat almaq üçün gedəcək. Digər tərəfdən, yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi, elektron məktubların əksəriyyəti mobil cihazlarda oxunur. Belə olan halda, göndərdiyiniz lazımsız uzun e-poçtlar çox güman ki, müştəriniz hədəf mesajı oxumamışdan əvvəl silinəcək.