Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma videonu təqdim edir!
Bu gün demək olar ki, elə bir sahə yoxdur ki, orada sosial mediadan istifadə olunmasın. Bu belə olsa da, nə etdiyimizdən asılı olmayaraq, işimizi sosial media vasitələri ilə elan etməyimiz vacibdir. Sosial media platformalarının gücünə məhəl qoymamaq gördüyünüz və ya edəcəyiniz işlərin ən başından yox olmasına səbəb olacaq.
İlk növbədə biznesiniz və ya ideyanız üçün düzgün sosial media platformasını seçməlisiniz.
Düzgün platforma seçmisiniz, şirkətinizin adı ilə sosial media hesabları açdınız, məzmununuzu hesablarınızda paylaşılacaq şəkildə hazırladınız və hətta yeri gələndə məzmununuzu avtomatik olaraq hesablarınızda paylaşmaq üçün tətbiqlərdən istifadə etməyə başladınız. Hamısı budur? Əlbəttə yox. Hazırladığınız məzmun təsadüfən paylaşılmamalıdır. Planlı və proqramlaşdırılmış tərəqqi hər zaman sizə vəziyyətiniz haqqında məlumat verir və siz özünüz üçün əldə edilə bilən, real məqsədlər qoya bilərsiniz.
Beləliklə, məzmun strategiyasını necə yaratmaq olar? Hər şeydən əvvəl möhkəm təhlilin köməyi ilə hədəf auditoriyanızı düzgün müəyyənləşdirməlisiniz. Əgər hədəf auditoriyanızı düzgün müəyyən edə bilmirsinizsə, yaydan atdığınız oxla doğru nöqtəyə çata bilməzsiniz. Səhv hədəfi vurdun. Və bu, yəqin ki, sizi istədiyiniz səviyyələrə çatdırmayacaq. Satmağa çalışdığınız məhsul və ya xidməti çatdırmaq istədiyiniz auditoriyanın demoqrafik strukturunu müəyyən edə bilsəniz, hədəf auditoriyanızı asanlıqla müəyyən edə bilərsiniz.
Hədəf auditoriyasını müəyyən etdikdən sonra mesajınızın çatmasını istədiyiniz insanlara nə təsir etdiyini öyrənməyə başlamalısınız. Təəssüf ki, tapmaq üçün heç bir formula yoxdur. Edə biləcəyiniz iki şey var. Biri sizinlə eyni sənayedə olan digər istifadəçilərin yazılarına baxmaq və onlardan ilham almaq. Digəri sınaq və səhv üsuludur.
Sosial media platformalarının alqoritmlərinin xüsusiyyətlərindən biri də istifadəçini ən çox motivasiya edən hesabın ən keyfiyyətli hesab olmasıdır. Ətraflı izah etmək üçün hesablarınızda sizi izləyən istifadəçilərinizin sizi boş yerə izləməsinə icazə verməməlisiniz. İstifadəçini qarşılıqlı əlaqəyə təşviq etməlisiniz.