Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!


“Clickbait”in ümumi tərifini etsək, bu, klik almaq üçün vebsayta diqqəti cəlb etmək, məzmunu yönləndirmək məqsədi ilə hazırlanmış hipermətn və miniatür keçidlərdən istifadə edərək aldadıcı və saxta reklam formasıdır.


Mümkündür ki, clickbait təkcə məzmun kimi deyil, həm də video kimi görünür. Bunun ən yaxşı nümunəsini YouTube-da olan videolar deyə bilərik. Clickbait yalnız məzmun başlıqları kimi görünməməlidir. Məzmuna klikləməyin əsas səbəbi başlıqlar və bizə göstərilən maraqlı qısa videolar, eləcə də miniatür kimi tanınan görkəmli görüntü həmin videoya baxılma səbəblərindən qaynaqlanır. Clickbait mənfi məna kimi görünsə də, əslində faydaları olan bir anlayışdır.


Xəbər saytlarında edilən sensasiyalı başlıqlar məzmun klikləri ilə klikləri artırır və saytlarda sərf olunan vaxtı uzadır. Ancaq xəbərlərdə görünən futbolçu ilə bağlı xəbərlərin məzmun daxil edildiyi zaman əsassız olduğu görünür. Bu Clickbait nümunəsidir. Məzmun kliklərini görə biləcəyimiz bir çox mühit var, əslində şirkətlər bundan marketinq strategiyalarını və satışlarını artırmaq üçün istifadə edirlər. Bu kliklər Facebook reklamlarında, Influencer marketinqində və ya digər sosial media saytlarında və ya çoxlu məzmunlu vebsaytlarda görünə bilər.