Klassik marketinq kanalları ilə demək olar ki, hər gün gördüyümüz böyük şirkətlər, demək olar ki, hər gün sosial media kanalları vasitəsilə bizə sponsorluq etdikləri yazıları göstərə bilər, bəs kifayət qədər resursu olmayan şirkətlər dar büdcələri ilə necə rəqabət apara bilər?


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!


Sosial media marketinqinin və sosial media mütəxəssisi olmağın ən vacib hissəsi yeniliklərdən xəbərdar olmaqdır. Bu strategiyaları təyin edəcəklər və kampaniya üçün əvəzolunmazdır. Əgər trendləri izləmək mümkündürsə, uğurlu sosial media kampaniyası ilə trendləri tutmaq şirkət sahiblərinin əsasən gözlədiyi trafik mənbəyidir.


Uğurlu sosial media kampaniyası, şübhəsiz ki, Amerikanı yenidən kəşf etməkdənsə, mövcud uğurlar üzərində qurulur. Bu kontekstdə sosial monitorinq və sosial dinləmə, şübhəsiz ki, sizə yaxşı ideyalar verəcək.


Sosial monitorinq sosial mediada, internetdə və bir çox digər mediada rəqibləriniz haqqında tamamilə neytral rəy toplamaq üçün metodologiyadır. Rəqiblərinizin yaratdığı məzmunu və bu məzmunla bağlı reaksiyaları müəyyən fasilələrlə izləmək və qiymətləndirmək. Bu hesabatların analitik şərhlərini təhlil edilə bilən xülasələrə çevirmək üçün görülən praktiki tədbirlərin xülasəsidir.


Forumlar rəqəmsal marketoloq üçün əvəzsiz məlumat mənbəyidir. O, sosial mediada baş verən hadisələrə, istifadəçilərin və ya sizin kimi sosial media ilə məşğul olan insanların müzakirələrinə baxa biləcəyiniz hazır icma təklif edir.