Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!
Tövsiyə məzmunu: Xidmət İnnovasiyası nədir? Nümunələr hansılardır?
Müştəri şəxsiyyətlərinə baxmaq və müəyyən etmək çox vacib amildir. Biznesinizin mövcud müştəriləri varsa, eyni məlumatı sosial media auditoriyanız üçün istifadə edə bilərsiniz. Tamaşaçılarınızla eyni dildə danışa bilmək qarşılıqlı əlaqənizi artırmaq üçün çox vacibdir.
Hədəf auditoriyanızı bilmək də sizə aşağıdakıları müəyyən etməyə kömək edəcək:
Hansı sosial media saytlarında olmaq lazımdır
Nə vaxt dərc edilməlidir?
Məzmun növü
Brendin səsi
Strategiyanızı seçin
Təbii ki, hər kəsə uyğun bir həll yolu yoxdur. Hər bir şirkətin biznes məqsədləri fərqli olduğu üçün hər şirkətin sosial media strategiyası fərqli olacaq.
Brendinizə nə uyğun gəldiyindən və biznesinizin nə təklif etdiyindən asılı olaraq, sosial media ilə bağlı məqsədlərinizə aşağıdakılar daxil ola bilər:
Brendinizin ümumi qavrayışını dəyişdirin
Yeni liderlərin inkişafı
Yeni məhsullar haqqında rəylərin toplanması
Tamaşaçılarınızı resurslar və məsləhətlərlə maarifləndirin
Dəyərli Məzmun Yaradın və Paylaşın
Hədəf auditoriyasına kömək edən və onların ehtiyaclarına cavab verən məzmun çox vacibdir. Brendinizin nə qədər böyük olmasından və ya satışda olanlarınızdan danışırsınızsa, əlaqə qurmaq daha çətin olacaq.