Brend kommersiya məhsulunu və ya biznesini təbliğ edən, onu oxşar məhsul və ya təşkilatlardan fərqləndirən və yalnız bir yerə aid olan xüsusi imicdir. Fiqur, hərf və ya sözlə formalaşıb ifadə oluna bilər.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!
Biznes brendi bazara strategiyasız daxil olarsa, onun uğur qazanması və ya tanınması ehtimalı azdır. Bu gün istehlak bu qədər çox olsa da, brendlər də çox olsa da, bazara girməyə çalışan yeni brendlərin planlaması və orijinallığı olmalıdır. İstehlakçıların sizin brendinizi bu qədər məhsul arasında tapa bilməsi üçün yaradacağınız brend strategiyası rəqiblərinizdən fərqlənməyə və diqqət çəkməyə imkan verəcək.
Biznesin; Brend strategiyası növü, ölçüsü, keyfiyyəti və hədəf bazarına görə dəyişir. Brend strategiyası yaratarkən bir çox amillərə diqqət yetirməlisiniz.
Ən böyük səhvlərdən biri hədəf auditoriyanı bilmədən, kimə müraciət edəcəyini bilmədən edilən cəhdlərdir. Təəssüf ki, bu cəhdlər bir müddət sonra sona çatmağa məhkumdur. Eyni zamanda, hər kəs və hər şey üçün bir şey istehsal etməyə çalışmaq, başlanğıcda qeyd etdiyimiz vəziyyət qədər işin və ya markanın sonunu gətirəcək hadisələrdən biridir. Məsələn, ilk növbədə hədəf auditoriya; Yaş, cins, yerin müəyyən edilməsi işinizi asanlaşdıracaq ilk addımlardan biridir. Bu şəkildə hədəf auditoriyanı mərhələli şəkildə müəyyənləşdirmək və bu auditoriyaya uyğun istehsal etmək həm satışın səmərəliliyini artıracaq, həm də işimizi asanlaşdıracaq.