Facemark.az xarici mənbəyə istinadən AIDA Modeli haqqında araşdırma yazını təqdim edir!


Şüur, maraq, istək və fəaliyyət vasitəsilə müştəri səyahətindən sonra AIDA modeli, bəlkə də, bütün klassik marketinq modelləri arasında ən məşhurudur. Bir çox marketoloqlar marketinq kommunikasiyası strategiyamızı planlaşdırarkən şüurlu və ya şüursuz gündəlik olaraq tətbiq etdiyimiz üçün AIDA modelini faydalı hesab edirlər.


AIDA modeli ilk dəfə 19-cu əsrin sonlarında yaradılmış reklam sənayesinə ən uzun müddət xidmət edən modellər sırasındadır. Reklam ədəbiyyatında ilk ortaya çıxdığı gündən etibarən yeni reklam vasitələri və kommunikasiya platformalarının güc qazanması ilə dəyişdirilib genişlənən AIDA modeli müxtəlif versiyaları ilə hələ də reklam sənayesində qüvvəsini qoruyur. Sosial media artıq yalnız alıcı və şirkət arasında əlaqə deyil, çünki o, sosial şəbəkələr və icmalar vasitəsilə digər müştərilər tərəfindən əlavə edilən məlumatlar vasitəsilə AIDA-nın müxtəlif məqsədlərinə çatmaq üçün genişlənir.


Marketinq və reklam sahələrində istifadə olunan modelin mərhələləri, istehlakçıları istehsaldan xəbərdar edən təşviqlərdən tutmuş, onlarda marağını oyatmağa, məhsul və ya xidməti almaq istəyinə və satın alma aktına qədər strategiyanı göstərir.


AIDA-ya görə, siz dörd addımda müştərini alışa apara bilərsiniz:


Attention (diqqət) – reklam vasitəsilə məhsula diqqət çəkmək


Interest (maraq) – unikal satış təklifi ilə məhsula maraq oyatmaq


Desire (istək) – məhsulu almaq istəyini oyatmaq


Action (hərəkət) – müştərini alışa sövq etmək


AIDA modelinin marketinq və ya reklamda əhəmiyyəti istifadəçinin (potensial müştərinin) məhsulu və ya brendi gördüyü ilk andan həmin məhsul və ya brendin məhsulunu satın alana qədər olan prosesin müəyyən edilməsindədir. İstehlakçıların dörd mərhələdə məhsul almağa qərar verdiyi bir nəzəriyyədir.