YouTube Məzmun Tərəfdaşlıqları üzrə Ölkə Meneceri Timur Altop deyir: “Milyonlarla istifadəçinin hər gün məlumat, ilham və ya sadəcə əylənmək üçün ziyarət etdiyi YouTube istehlakçı vərdişlərinin və Z nəslinin seçimlərinin dəyişməsindən təsirlənərək daim öz qabığını dəyişir”.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən "Z nəslinin gözündən YouTube" adlı araşdırma yazını təqdim edir!
Diqqətin azaldığı, qısamüddətli məzmunun daha çox sevildiyi bir dövrdə yaşayırıq. Lakin 2022 Ipsos sorğusu göstərir ki, istifadəçilər maraqlandıqları mövzularla bağlı saatlarla video məzmuna baxmağa həmişəkindən daha çox həvəslidirlər. İstifadəçilər sevdikləri mövzularda daha çox məzmun istəyirlər.
2022-ci il Ipsos sorğusunun başqa bir nəticəsinə görə, gənclərin 83 faizi dincəlmək üçün YouTube-da daha sakit məzmuna baxmağa üstünlük verir. "ASMR" videoları illərdir mövcuddur və bu kateqoriyada ən çox baxılan məzmun formatlarından biri olmaqda davam edir. 2021-ci ildə YouTube-da "ASMR" haqqında videolar 65 milyarddan çox baxış toplayıb.
YouTube-da video məqalələrin baxış sayı günü-gündən artır. 25 dəqiqə ilə bir saat arasında davam edən video məqalələrdə yaradıcılar tarix, elm, moda və fəlsəfə kimi müxtəlif mövzularda uzun müddət danışırlar. Video məqalələrlə yaradıcının bütün hekayəni hər tərəfdən danışmaq üçün daha çox imkanları var. Video redaktə texnologiyasındakı irəliləyişlər və əlçatanlıq istehsal dəyərlərinin çox vaxt təəccüblü dərəcədə yüksək keyfiyyətli olmasını təmin edir.
Qısa videolara baxmaq Z nəslini ətraflı məlumat, izahat və təhlili olan daha əhatəli videolara aparır. Nəsil Z-nin 59%-i qısamüddətli video proqramlarında tapdıqları videoların daha uzun formatlarına baxmağa meyllidirlər.