Rəqəmsal media sistemi bu gün bütün şirkətlərə auditoriya yaratmağa imkan verir. Ona görə də böyük və ya kiçik olmasından asılı olmayaraq bir çox biznes eyni kanallarda öz yerini tutur.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!
Fərdi e-poçt
Fərdi e-poçt marketinqi şirkətlər üçün çox faydalıdır. Bu, şirkətlərə müştəriləri ilə şəxsi səviyyədə əlaqə saxlamağa imkan verir. Müəssisələr mesajları konkret insanlara uyğunlaşdırmaqla münasibətləri yaxşılaşdıra və inam yarada bilər. Şəxsi e-poçt marketinqinin ən vacib aspektlərindən biri müştəriləri hədəfləməkdir. Fərdi e-poçt marketinqindən istifadə edərək, şirkətlər maraqları və üstünlükləri əsasında xüsusi müştəri qruplarına mesaj göndərə bilərlər. Bu, mesajın alıcılar üçün uyğun olmasını və alış və ya sorğu ilə nəticələnmə ehtimalını təmin edir.
Marketinqin avtomatlaşdırılması
Marketinqin avtomatlaşdırılması marketinq tapşırıqlarını avtomatlaşdırmaq üçün texnologiyadan istifadə edən bir prosesdir. Bu, e-poçt kampaniyaları göndərməkdən sosial media hesablarını idarə etməyə qədər hər şeyi əhatə edə bilər. Marketinqin avtomatlaşdırılması müəssisələrə vaxta və pula qənaət etməyə və marketinq müxtəlifliyini artırmağa imkan verir. Bununla belə, yadda saxlamaq lazımdır ki, marketinq avtomatlaşdırılması insanlarla qarşılıqlı əlaqəni əvəz etmir və digər marketinq strategiyaları ilə birlikdə istifadə edilməlidir.
Sosial Media
Bu gün şirkətlərin sosial mediadan istifadə etmələrinin bir çox yolu var. Müştəriləri və potensial müştəriləri ilə qarşılıqlı əlaqə quraraq hədəf auditoriyası ilə daha yaxşı əlaqə qura bilmək ən mühüm sosial media istifadə məqsədlərindən biridir. Bundan əlavə, brendlər müvafiq və maraqlı məzmun yaratmaqla öz məlumatlılığını artıra və daha geniş auditoriyaya çata bilərlər. Sosial media müştərilərin rəylərini və fikirlərini toplamaq üçün də istifadə edilə bilər ki, bu da müəssisələr üçün əvəzolunmaz ola bilər.
Rəqiblərinizi izləyin
Rəqiblərinizin oxşar yolları izləyəcəklərini xatırlamaq vacibdir. Sosial media bu baxımdan əla stabilizatordur və bir addım öndə qalmaq üçün rəqiblərinizin nə etdiyini bilməlisiniz. Rəqabətdə qabaqda qalmağın ən yaxşı yollarından biri onları sosial mediada izləməkdir. Rəqiblərinizin müştərilərinin sosial mediada onlar haqqında dediklərinə də baxa bilərsiniz. Bu, potensial müştərilərinizin rəqiblərinizin məhsul və ya xidmətləri haqqında nə düşündüyü barədə sizə məlumat verə bilər. Daha sonra bu məlumatdan öz rəqəmsal marketinq strategiyanızı inkişaf etdirmək üçün istifadə edə bilərsiniz.