500.000-dən çox endirilən populyar proqramlar daha az populyar tətbiqlərdən 6,15 dəfə çox məlumat nöqtəsini paylaşır.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən xəbər verir ki, məxfilik problemləri tətbiqlərlə bağlı ən böyük problemlərdən biridir. Son zamanlar məxfiliklə bağlı daha sərt addımlar atılmasına baxmayaraq, bir çox istifadəçi hər hansı proqramı yükləməzdən və istifadə etməzdən əvvəl məlumatlarına nə baş verəcəyini düşünməyə başlayır. Facebook-un indiki Meta, Cambridge Analytica qalmaqalı ilə çox ciddi ölçülərə çatan məlumat sızıntılarının qarşısı daha asan alınsa da, araşdırmalar tətbiqlərin əksəriyyətinin məlumat paylaşmağa davam etdiyini ortaya qoyur.


Sözügedən araşdırmalara görə, ən maraqlı nəticə iki tətbiqdən birinin, tətbiqlərin yüzdə 55,2-nin istifadəçi məlumatlarını üçüncü şəxslərlə paylaşdıqlarını qəbul etməsidir. Sosial media tətbiqləri orta hesabla 19,18 məlumat nöqtəsi toplayır. Sosial medianı 18 məlumat nöqtəsi ilə iş proqramları izləyir. Alış-veriş tətbiqlərinin də 3-cü yerdə olduğunu görürük.