İnfluencer marketinqi kimi tanınan sosial media marketinqinin bir növü olan İnfluencer marketinqi sosial şəbəkələrdə sosial təsirə malik insanların məhsul və ya xidməti satmaq üçün etdiyi marketinq ünsiyyətidir.
Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir:
İnternet vərdişləri və gündəlik həyatda istifadənin artması ilə insanların sosial mediada keçirdikləri vaxt da artıb. Sosial media istifadəçilərinin internet sayəsində bir-birləri ilə fasiləsiz əlaqəsi insanların alış vərdişlərində də dəyişikliklər yaradıb. Əvvəllər ənənəvi üsullarla alış-veriş edən insanlar mağazaya gedərək satış nümayəndəsinin şərhləri üçün müraciət etdikləri halda, indi internetdə daha əvvəl bu məhsulu alıb istifadə etmiş insanların şərhlərinə və təcrübələrinə daxil olurlar.
İstifadəçilərin sosial media vasitəsilə bu təcrübə və şərhlərə ən sürətli şəkildə çatdığını anlayan şirkətlər, ənənəvi reklam növlərinə ayırdıqları büdcələri yeni media araşdırmalarına köçürməyə başlayıblar.
Brendlər məhsullarını tanıtmaq və ya müəyyən bir məhsulu vurğulamaq üçün bu fikir liderləri ilə tədqiqatlar təşkil edirlər.
Bu texnikanı ağızdan-ağıza marketinq təcrübəsi kimi düşünmək olar. Sosial media fenomeni olaraq xarakterizə edilən bu insanlar izləyicilərinə çatmağı, brendi izah etməyi və məhsullarını ön plana çıxarmağı hədəfləyirlər.
Real insanlarla birbaşa satışa yönəlməyən marketinq metodundan istifadə potensial müştərilərdə brend məlumatlılığını artırmağa və brendin etibarını artırmağa kömək edir. Influencer Marketing daha yaddaqalan olur, çünki o, real insanların təcrübələrini ehtiva edir.