Aydındır ki, marketoloqlar gözlənilməz hadisələri planlaşdırmalıdırlar. Bugünkü marketoloqlar adi dəyişkənliklə yanaşı qeyri-müəyyən iqtisadi mühitlə üzləşirlər. Məhz buna görə marketinq dünyasının adaptasiyaya hər zamankindən daha çox ehtiyacı var.


Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!


Rəqəmsal və fiziki təcrübələr təmas nöqtələrində birləşdiriləcək


  1. Reklamda uğurun gələcəyi etibar, dəstəyə və dəyərə əsaslanan həqiqi müştəri münasibətlərinin qurulmasından asılıdır. Rəqəmsal və fiziki bulanıqlıqlar və istehlakçı təcrübələri arasındakı fərq daha da qarışdıqca, alıcılar təsəvvür etdiyimizdən daha çox əlaqə nöqtəsində vahid və qüsursuz şəkildə markalarla əlaqə qurmaq istəyəcəklər. Bu əlaqə nöqtələri məxfilik, texnologiya, məqsəd və davamlılıq kimi kritik əsaslar üzərində qurulmalıdır.
    2. Marketoloqlar istehlakçıların hərəkətə keçməsi üçün yükü yüngülləşdirən təcrübələri çatdırmalı və onlara yol açmalıdırlar. Məxfiliklə bağlı narahatlıqlar da əhəmiyyətli olaraq qalır. Müştərilərinizlə mənalı və dərin söhbətlər aparmağa imkan verən məlumat mülahizələri də daxil olmaqla, icazələrin idarə edilməsi ilə gələcəyə davamlı məlumat strategiyası tələb olunacaq.
    3. Bu təcrübələrin kilidini açmaq tələb əsasında fərdiləşdirilmiş təcrübələr təqdim etmək üçün AI və maşın öyrənməsini qəbul etməyi əhatə edir. Bütün markalar brend və təşkilatla bağlı hər bir qərarda marka niyyətini əks etdirməlidir. Bu qərarlar həmçinin məhsul paylanmasının istehlakçı xidmətləri və davamlılıq ilə ən yaxşı şəkildə uyğunlaşması üçün necə dəyişə biləcəyini də əhatə edəcək.

Z nəsli standartları yüksəldəcək


1. İrqi, etnik və mədəni cəhətdən ən müxtəlif nəsil 2032-ci ilə qədər yetkin istehlakçılara çevriləcək. Z nəsli ilə gördüyümüz kimi, bu istehlakçıların pullarını xərcləmə üsulu və məqsədi ilə bağlı yüksək gözləntiləri var. Gen Z və Y həmçinin gender və gender bərabərliyi ilə bağlı gündəmi yenidən müəyyənləşdirirlər. Həm valideynlərindən, həm də nənə və babalarından daha tənqidi olan bu istehlakçılar qrupu birtərəfli qaydada öz dəyərlərinin və icmalarının şirkətlərdə və məhsullarda, həm daxili tətbiqlərdə, həm də xarici reklamlarda əks olunmasını tələb edir.


2. Məhsul inkişafı, reklam kampaniyaları və korporativ mədəniyyət vasitəsilə insanları son nəticədə özlərini cəmiyyətin dəyərli üzvləri və markanın maraqlı tərəfləri hesab etməyə dəvət edən brendlər gələcəyin qalibləri olacaqlar. Son bir neçə ildə səmimiyyət tez-tez eşitdiyimiz, nadir hallarda səthilikdən kənar tətbiq olunan bir sözə çevrildi. 2032-ci ilə kimi kim olduqlarını, hansı dəyərləri təmsil etdiklərini, müxtəlifliyi necə nümayiş etdirib dəyərləndirdiklərini müəyyən edərək real və hiss olunan səmimiyyəti tətbiq edən brendlər uğur qazanacaq. Artıq aldadıcı reklamlar təkcə məhsullara deyil, həm də brend şəxsiyyətlərinə şamil ediləcək.


3. Bu gün istifadəçi əlaqəsini monetizasiya edən platformalar ya birbaşa satışlar, bazar hostinqi, abunəliklər və oxşar üsullarla ehtirasdan pul qazanan platformalara çevriləcək, ya da bunu edə bilən platformalarla mübarizə aparmalı olacaqlar. Buna görə də bu platformalar maliyyə cəhətdən marka reklamından daha az asılı olacaq.