Facemark.az xarici mənbəyə istinadən araşdırma yazını təqdim edir!


Süni intellekt texnologiyalarının gələcəyinə çox vaxt avtomatlaşdırma və onun insanları iş yerlərindən qovmaq qabiliyyəti baxımından yanaşılır. Əgər avtomatlaşdırma iş yerlərini götürmək əvəzinə yaradırsa? Əgər bu, işçiləri köhnəlməkdən daha çox dəyərli edirsə?


Texnologiya inkişaf etdikcə istehsal edilə bilən məzmunun çeşidi və keyfiyyəti də artacaq. İş dünyası dəyişdikcə, bizim məzmun istehsal üsulumuz da dəyişməlidir. Süni intellekt (AI) kimi yeni texnologiyaların ortaya çıxması ilə korporativ məzmun istehsal üsulumuz da dəyişir. Keçmişdə korporativ məzmun vahid və brendə layiq bir şey yaratmaq üçün birlikdə işləyən yazıçılar komandası tərəfindən yaradılmışdır. Ancaq süni intellektin meydana çıxması ilə bu, artıq məzmun istehsal etməyin yeganə yolu deyil.


İndi süni intellekt brendə uyğun və ardıcıl məzmun yaratmaq üçün alqoritmlərdən istifadə edərək korporativ məzmun yaratmaq üçün istifadə edilə bilər. Bu o deməkdir ki, bizneslər məzmunun yüksək keyfiyyətli olmasını təmin etməklə yanaşı, məzmunun yaradılmasına vaxt və pula qənaət edə bilərlər. Bununla belə, yadda saxlamaq lazımdır ki, AI yalnız aydın qısa məlumat verildikdə məzmun yarada bilər. Müəssisələr öz məzmunlarını yaratmaq üçün süni intellektdən istifadə etmək istəyirlərsə, məzmunları ilə nəyə nail olmaq istədiklərini dəqiq bilməli və hədəf auditoriyasını dəqiq başa düşməlidirlər. Yalnız bundan sonra müəssisələr brendə uyğun və ardıcıl korporativ məzmun yaratmaq üçün süni intellektdən istifadə edə bilərlər. Müəssisələr öz məzmunu ilə nəyə nail olmaq istədiklərini aydın şəkildə anlamasalar və ya hədəf auditoriyasını dəqiq başa düşə bilmirlərsə, süni intellekt effektiv məzmun istehsal edə bilməyəcək. Bir sözlə, korporativ məzmun istehsalının gələcəyi süni intellektin əlindədir.


Çox da uzaq olmayan gələcəkdə müəssisələr süni intellektin istisna deyil, norma olduğu bir dünyaya uyğunlaşmalı olacaqlar. Süni intellekt iş dünyasına bir çox dəyişikliklər gətirsə də, ən dərin dəyişikliklərdən biri vizual istehsal və yaradıcı sənayelər sahəsində yaşanacaq. Bu gün müəssisələr şəkillər, videolar və infoqrafika kimi vizual məzmun yaratmaq üçün insan istedadına güvənir. Ancaq bütün bunlar süni intellektin köməyi ilə görüntü istehsalının ortaya çıxması ilə dəyişəcək.